תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
שר התחבורה: רוצים להכניס את אובר? תכינו 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות
מערכת תשתיות 25 בינואר 2016 12:09 2 תגובות

שר התחבורה ישראל כ"ץ הגיע הבוקר לדיון ברפורמה בענף הרכב. יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, הזכיר לשר שהוועדה הייתה אמורה לעסוק בנושא אובר ובסוף תצטרך לדון גם בכך

Print Friendly, PDF & Email
שר התחבורה: רוצים להכניס את אובר? תכינו 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות

שר התחבורה: רוצים להכניס את אובר? תכינו 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות

שר התחבורה ישראל כ"ץ הגיע הבוקר לדיון ברפורמה בענף הרכב. יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, הזכיר לשר שהוועדה הייתה אמורה לעסוק בנושא אובר ובסוף תצטרך לדון גם בכך

שר התחבורה ישראל כ"ץ בוועדת הכלכלה. קרדיט: ועדת הכלכלה

ישראל כ"ץ, שר התחבורה, הגיע היום לוועידת הכלכלה לדון בפעילות Uber בישראל, החברה מספקת שירותי מוניות פרטיים אותם יכולים להציע האזרחים שישתתפו בפעילות החברה כנהגים פרטיים שיכולים לגבות כסף על שירות ההסעות שהם מציעים עם הרכב שלהם בעזרת שימוש בפלטפורמה של אובר.

לאחר שישראל הציבה מכשולים בפני החברה עקב התנגדות של נהגי המוניות ושל חברת גט טקסי, המתחרה הגדולה של אובר, ראש הממשלה נועד בשבוע שעבר עם מנכ"ל Uber בדאבוס. בישיבת הממשלה שנערכה אתמול הודיע נתניהו שהוא מתכנן לקדם את פעילות החברה בישראל והתעמת עם שר התחבורה על החסמים שמציב משרדו בפני כניסת החברה לפעילות בישראל.

בוועידת הכלכלה היום השר כ"ץ התייחס לכך ולעימות שהתפתח אתמול בישיבת הממשלה בנושא ואמר: "אני לא יודע מאיפה המיתולוגיה על כוחם של נהגי המוניות, זה לא ציבור חזק. זה לא יבואני הרכב, עם כל הכבוד. זה ציבור עובד שמתמודד עם מציאות והתפקיד שלי זה לאפשר להם התמודדות בתנאים שווים. מי שמשלם עבור רישיון מונית לא יכול שמישהו יבוא עם הרכב הפרטי ויתמודד מולו. אם המדינה רוצה להכניס את זה שתחליט ותכין 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות. אני לא מושפע מלחצים".

Print Friendly, PDF & Email
uber אובר בנימין נתניהו גט טקסי ועדת הכלכלה ישראל כץ רכב תחבורה

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

פוסט הבא »

2 תגובות

  1. Ovadia Eliyahu הגב 26 בינואר 2016 בשעה 5:46

    אזרחים זו הזדמנות לראות שבאמת שרים בממשלה יכולים להחליט נגד דרישתו של ראש הממשלה להכניס חברה כמו הובר לפעילות בארץ. נבחן את זה על ציר הזמן.

    אומנם זה יביא לתחרות, יתכן אפילו שזה יוריד עומס בכבישי הארץ, בסוף יהיו פחות מכוניות שנוסעות בשעות השיא בכבשים. תפצו את נהגי המוניות ונצא לדרך.

  2. Shay Zecharia הגב 26 בינואר 2016 בשעה 7:07

    הענין המשני שיש בסיפור הזה הוא "הרשיונות" המדינה והרשויות על כל דבר מטילות מס בצורת רשיונות ואגרות ולמעשה בכך יש גביית יתר של מיסים בתחפושות שונות.
    האם מישהו זוכר את אגרת הרדיו ברכב שאי שם בעבר הכניסו אותה לאגרת הרישוי השנתי? ובכלל מה זה אגרת רישוי בשביל לרשום את הרכב במאגר של משרד התחבורה צריך לשלם כל כך הרבה.אגרה משלמים על שירות כלשהו ומה האגרה נותנת לנו האם יש פקיד שמחכה לנו עם קפה במועד הטסט או מנקה שמשות בצמתים, התשובה היא נאדה כלום גורנישט רק כסף והרבה כסף שעובר מכיסנו לכיס הממשלה.

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס