חברת אלקטריאון הישראלית שפיתחה כביש לטעינה חשמלית נוחלת הצלחה בתערוכת "זירת העתיד" באיטליה
חברת אלקטריאון הישראלית שפיתחה כביש לטעינה חשמלית נוחלת הצלחה בתערוכת "זירת העתיד" באיטליה
בעקבות השתתפותה של חברת אלקטריאון בתערוכה היא זכתה להתעניינות מצד המשתתפים וחתמה על הסכמי פעולה עם מספר חברות איטלקיות. למשל:
- חתימה על הסכם לביצוע פרויקט מסחרי עם שדה התעופה של ברגמו להטענת רכבי השדה. בפרויקט זה יותקן קטע טעינה דינמי שידמה את התנאים בשדה התעופה, זאת כשלב ראשון בדרך לפרויקט מסחרי שיכלול את טעינת השאטלים ורכבי השירות של שדה התעופה.
- חתימה על הסכם לביצוע מיזם לניסויי טעינה אלחוטית עם חברת מזראטי
בתערוכה שהתקיימה ב-10.6.2022 נכחו בכירים מממשלת איטליה, ראשי ערים איטלקיות, נציגים של אוניברסיטאות איטלקיות ונציגים בכירים מתעשיות הרכב העולמי.
אחד המשתתפים בתערוכה הוא פרנצ'סקו בטוני, נשיא חברת Aleatica שהיא הבעלים של קבוצת Brebemi – ענקית תשתיות הפעילה בדרום אמריקה ובאירופה ודרום אמריקה והמפעילה נמלים מסחריים וכן 20 כבישי אגרה עירוניים ובין-מדינתיים.
הוא הביע נכונות לעשות שימוש בטכנולוגיה של חברת אלקטריאון לצורך נסיעה ישירה מטורינו לברגמו ללא צורך בעצירה לטעינה, זאת במקביל להקמה של שדות סולאריים לאורך כבישי האגרה שבבעלות החברה כדי לספק אנרגיה מתחדשת למשתמשים במערכת של חברת אלקטריאון.
במהלך התערוכה השיקה חברת אלקטריאון רכב פרטי פרי פיתוחה שהוטען תוך כדי נסיעה בנצילות ממוצעת של 85% ובהספק ממוצע של 14 קילואט, כך שהוא צרך פחות אנרגיה בנסיעה לעומת קצב ההטענה שלו. המשמעות היא שהרכב התחיל את ההדגמה עם 22% טעינה וסיים אותה בצהריים עם 48%.
במהלך התערוכה העלתה גם חברת אלקטריאון את ההספק של האוטובוס החשמלי של חברת IVECO במהירות נסיעה עירונית ממוצעת (60 קמ"ש). בניסויים קודמים ההספק שלו היה 60 קילואט והפעם הוא עלה להספק ממוצע של 75 קילואט תוך שימוש ב-3 מקלטים.
מנכ"ל אלקטריאון אורן עזר אמר שהתערוכה היא בגדר הפיכת חלום למציאות שמתעצבת לנגד העיניים. לדבריו, איטליה עומדת להצטרף למדינות אחרות כמו שוודיה, צרפת וגרמניה שכבר אימצו את הטכנולוגיה של החברה.
https://infinitylocksmith.com/
שווה השקעה?