תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
המכונית עם גג הסולארי שמטעין את סוללת הרכב הגיעה לישראל
כתבנית 19 במאי 2022 8:52 2 תגובות

המכונית מדגם Electrified G80 תאפשר הטענה רצופה מהגג הסולארי למשך 520 ק"מ ותעלה כ-450,000 ש"ח

Print Friendly, PDF & Email
המכונית עם גג הסולארי שמטעין את סוללת הרכב הגיעה לישראל

המכונית מדגם Electrified G80 תאפשר הטענה רצופה מהגג הסולארי למשך 520 ק"מ ותעלה כ-450,000 ש"ח

המכונית מצוידת בגג חדשני מזכוכית שמשולבים בו תאים פוטו-וולטאיים שמייצרים חשמל מאנרגיית השמש, חשמל שנאגר בסוללה של המכונית ומאפשר אספקת אנרגיה למכלולים שונים ברכב בעיקר למערכת בקרת האקלים – מה שמאפשר לשמור על טמפרטורה בתא הנוסעים גם בזמן החנייה.

למכונית יש 2 מנועים חשמליים (אחורי וקדמי), אחד לכל ציר של גלגלים כאשר לכל אחד מהם יש הספק של  136 קילוואט ו-35.7 קג”מ. המשמעות היא הספק משולב של 272 קילוואט (370 כ”ס) ו-71.4 קג”מ הזמינים באופן מידי והמאפשרים תאוצה ל-100 קמ”ש תוך פחות מ-5 שניות.

השילוב של שני המנועים יוצר הנעה כפולה שמנוהלת באמצעות מערכת בשם Disconnector Actuator System . מערכת זו קובעת לא רק מה עוצמה של שימוש בכל מנוע ומתי בהתאם לאופי הנהיגה ותנאי הדרך, אלא גם מתי נדרשת רק הנעה אחורית כדי לחסוך באנרגיה.

סוללות הרכב נחשבות למתקדמות ביותר בתחומן ומבוססות על טכנולוגיית ליתיום-יון פולימר, מה שמאפשר גמישות במבנה של הסוללה, התאמה מרבית למבנה המכונית כדי לחלק את המשקל בצורה אידיאלית, תכולה גבוהה של אנרגיה בכל תא ובעיקר – עמידות בעומסים גבוהים של טעינה ללא התפשרות על יעילותם של התאים בסוללה. צריכת האנרגיה הצפויה היא 4.3 ק"מ לקילוואט, מה שמאפשר נסיעה רצופה של 520 ק"מ.

בנוסף, המוכנית תומכת בטכנולוגיה של טעינה אולטרה-מהירה במתח נמוך של 800 וולט, מה שמאפשר לחבר את המכונית לתשתית טעינה מהירה במתח של 400 וולט בלי צורך ברכיבים נוספים כמו מתאמים. המשמעות היא חסכון של זמן המתנה בעמדות טעינה ציבוריות ואפשרות לטעינה של 80% תוך 22 דקות בלבד. טעינה מלאה של המכונית בעמדות ביתיות תימשך 9 שעות.

פטנט ייחודי שמותקן במערכת ה-Multi Charging של המכונית מאפשר להפעיל את המנוע החשמלי, כך שהמערכת משמשת למעשה כממיר מתח (מ-400 ל-800 וולט) תוך כדי שמירה על יציבות ההטענה. כמו כן, במכונית יש מערכת רגרנטיבית לאחזור בלימת האנרגיה, מערכת שמנצלת את השימוש בבלמים ואת בלימת המנוע כדי לטעון את הסוללות.

 

Print Friendly, PDF & Email
ג'נסיס גג סולארי טעינת רכב חשמלי

כתבנית |להציג את כל הפוסטים של כתבנית


« פוסט קודם
פוסט הבא »

2 תגובות

  1. Citizen X הגב 22 במאי 2022 בשעה 6:22

    תגידו אתם חמורים… איפה תמונה של האוטו ???

    • Qu הגב 25 במאי 2022 בשעה 19:43

      ????

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס