הכנסות החברה (בניכוי תמלוגים) בתשעת החודשים הראשונים של 2018 עמדו על כ- 190.3 מיליון דולר, לעומת כ-110.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד[1], עלייה של כ-72%.
הכנסות החברה (בניכוי תמלוגים) בתשעת החודשים הראשונים של 2018 עמדו על כ- 190.3 מיליון דולר, לעומת כ-110.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד[1], עלייה של כ-72%.
הרווח התפעולי של החברה עמד בתקופה הנוכחית על כ- 140.7 מיליון דולר, לעומת כ-87.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ-60%. הרווח התפעולי ברבעון עמד על 57.3 מיליון דולר, לעומת 31.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. עלייה נרשמה גם ברווח התפעולי פרופורמה לרבעון המקביל אשתקד (כ-3.4%), שעמד על כ- 55.4 מיליון דולר.