Emyoli מציגה – מהפכה טכנולוגית בתחבורה הירוקה
חברת פיתוח התוכנה הישראלית Emyoli נבחרה ע"י חברת הענק הצרפתית Faurecia, אחת מחברות טכנולוגיות הרכבים המובילות בעולם (המפתחת עבור טויוטה ו- BMW), בעלת היקף מכירות של 20 מיליארד יורו, לפתח תוכנה מהפכנית בתחום התחבורה האקולוגית והסביבתית, שתוצג בינואר 2018 בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם – CES שתתקיים בלאס וגאס.
בימים אלו החלה חברת התוכנה הישראלית Emyoli, בפרויקט פיתוח תוכנה רחב היקף עבור חברת הענק הצרפתית Faurecia. נציגיה של החברה הגיעו לישראל על מנת לאתר ספק שיפתח עבורם מערכות ווב ומובייל, ולאחר תהליך סינון קפדני ביותר, זכתה חברת Emyoli במכרז ונבחרה לפתח עבורה את אחד ממוצריה המובילים, העתיד לחולל מהפכה טכנולוגית בעולם התחבורה, ויוצג בינואר 2018 בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם – CES שתתקיים בלאס וגאס. מדובר על מוצר מתחום הניידות והתחבורה הירוקה, שנועד לחולל שינוי תפיסתי בתחום הנהיגה ואיכות הסביבה, לעודד את הציבור להימנע ככל האפשר משימוש ברכבים פרטיים, ולטייב את איכות הנהיגה כך שתהפוך לחסכונית ואקולוגית יותר.
המערכת הטכנולוגית אותה מפתחת חברת Emyoli, מאפשרת לאתר באמצעות חיישנים פרמטרים הקשורים למידת בזבוז האנרגיה וזיהום האוויר במהלך הנהיגה, כגון איתור פניות חדות, אקסלרציה על דוושת הגז, בלימות פתע, האטה בסיבובים, ומדדים רבים נוספים הבוחנים את איכות הנהיגה הירוקה, ובונים פרופיל של הנהג, המשרת גורמים כמו חברות ביטוח (לקביעת סוג הפוליסה הפרסונלית של הנהג) ועיריות ברחבי העולם (לונדון, פריז, אמסטרדם) המעניקות לאזרחיהן נקודות זכות ותגמולים על נהיגה אקולוגית וירוקה המפחיתה את זיהום האוויר. המערכת מספקת נתונים שוטפים על מידת זיהום האוויר, לפי ערכים של פחמן דו חמצני, כאשר בחמ"ל העירייה ניתן לצפות במסך על כל הרכבים הנוהגים בכבישי העיר ברגע נתון, ועל מידת זיהום האוויר הנפלטת מכל אחד מהם.
"עבור חברת Faurecia המערכת מאפשרת להציע פתרונות חדשים ולחדור לקהלי יעד נוספים כגון עיריות, נהגים פרטיים וחברות ביטוח, מעבר לחברות לייצור רכבים איתם עבדה עד היום", אומר אבי רחמילביץ, מנכ"ל חברת Emyoli. "עבורנו, מדובר בפרויקט מרתק ומאתגר ברמה הטכנולוגית, המחייב עמידה בלוחות זמנים תובעניים וצפופים, עבור לקוח אסטרטגי ברמות הגבוהות ביותר. תהליך העבודה מול חברת ענק בסדר גודל של Faurecia, מצריך מאתנו גמישות רבה, כדי להתאים את המערכת באופן אישי ומדויק לצרכי הלקוח. לכן במקרה זה, לקחנו על עצמנו את המשימה המאתגרת לטפל בכל מחזור החיים (360 מעלות) של פיתוח המערכת, משלב המפרטים והעיצוב, להנדסת התוכנה, ועד לתכנון ועיצוב המוצר המוגמר. Faurecia היא אחת מחברות טכנולוגיות הרכבים המובילות בעולם, בעלת היקף מכירות של 20 מיליארד יורו ורווח נקי של 700 מיליון יורו בשנה, ולכן אנו מפתחים את המערכת בראש ובראשונה מתוך נקודת מבט עסקית ורווחית עבור הלקוח. בתהליך התכנון והפיתוח אנו רואים לפנינו לפני הכול את תרומתה של המערכת החדשה לרווחיות ולצמיחה של החברה, כדי לסייע לה להגדיל את 'השורה התחתונה', באמצעות שירותי טכנולוגיה ממוקדים ויעילים, המותאמים במדויק לצרכיה העסקיים. המטרה שלנו היא לייצר עבור Faurecia הכנסה מהיום הראשון שתעלה המערכת החדשה לאוויר, ולהמשיך ולמקסם את ההכנסה ממנה בהמשך. אנו מציעים ידע טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר ויישום הטכנולוגיה, תוך הבנת הצרכים העסקיים של Faurecia, ובכך נעוצה לדעתי הסיבה שהחליטה לבחור דווקא בנו מתוך מספר לא קטן של חברות מתחרות אשר התמודדו על המכרז".