תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
" מערכת האגירה שלנו סוגרת את הלופ החסר של תפיסת האנרגיה החדשה של שניידר אלקטריק". ראיון
ארנון מעוז 20 באפריל 2016 21:38 2 תגובות

במהלך היום הראשון שלי בפריז שבו סיירתי בין חדרי שרתים לעשרות מסכים ומוצרי בקרה בתחום התעשייתי, המוסדי, והביתי הפנמתי לעומק שהשילוב בין דטא לאנרגיה מסקרן ברמת שאלת המהות שלאן התחום צועד? טור מסע. מאת: ארנון מעוז

Print Friendly, PDF & Email
" מערכת האגירה שלנו סוגרת את הלופ החסר של תפיסת האנרגיה החדשה של שניידר אלקטריק". ראיון

במהלך היום הראשון שלי בפריז שבו סיירתי בין חדרי שרתים לעשרות מסכים ומוצרי בקרה בתחום התעשייתי, המוסדי, והביתי  הפנמתי לעומק שהשילוב בין דטא לאנרגיה מסקרן ברמת שאלת המהות שלאן התחום צועד? מציאות יצרני החשמל כיום הנה זרם ישיר על פי ביקושי צריכה. לכן אגב ישנם מספר תחנות הפרושות על פני המדינה, ובשעות שעמך ישראל מתקלח ורואה חדשות התחנות מתניעות בעליית ביקושים ודוממות בירידתם. אגירת האנרגיה תשנה את כל כללי המשחק בייצור ברמה הגלובאלית והמקומית. כל צרכן יוכל לנהל את הביקושים שלו ולרשת תהיה רזרבות חיוניות ולא תצטרך להפעיל ייצור ממוקד מיידית. ובכך גם במקביל תייעל את מערכות ייצור משמש ורוח ע"י אגירה נכונה וביצור לצרכנים. החלטתי לבחון את המוצר ראיינתי את Barthold Veenendaal המתפקד כ svp energy storage

 energy storageמהי הסיבה שאתם יוצאים לשיווק עם מוצר אגירה? זה לא מוקדם מדי?
מהתפיסה הרחבה של חברה של ניהול אנרגיה ואוטומציה ובקרה חיפשנו פיתרון של אגירה. אגירה זה המפתח והלינק לתפיסת האנרגיה הרחבה שלנו. אגירה צריכה להיות סיגמנט וחלק מהמערך הכולל. הקמנו צוות קטן שיפתח את המוצר. העלות לכאורה גבוהה נכון להיום. אז פיתחנו מערכת שמתאימה לסוגים שונים של צרגנים ולכן בנינו אותה בשיטת המגירות, כמו החשיבה של הדטא סנטר. בנינו בטריות מליטיום. ובנינו מערכת קלה לתפעול וכל בטריה לא תעלה על משקל של 30 קילו. רצינו פיתרון קל ושלא מכיל בתוכו מערכת שאינה ניתנת לתיקון מיידי. כי זה משמש כמו לגו על פי צרכי הלקוח, ואם יש תקלה מתקנים נקודתית. בתוך המערכת יש מערכת שליטה המסמנת ועוקבת אחרי איכות ההטענה והפריקה. ליטיום איי זו הבטריה הנפוצה.
האם זה יכול להוות תחנה לייעול מפעל שמייצר מכל מיני מקורות ייצור? 
המערכת מזהה את מקורות האנרגיה ויוצרת איזון אמיתי. לבין כל המערכות.
מה הערך המוסף של שניידר לעומת חברות אחרות שמיצרות בטריות? 
בטריה לבד לא מספיקה. זה לא יעיל הערך האמיתי הנו השימוש שאנו עושים ממקורות האנרגיה והיעילות. אנחנו מביאים את התוכנה ואת החומרה ללקוח ואין הגבלה והיא מולדולרית עלפי כל גודל  וצורך של הלקוח.
זה היה החלק החסר במעגל של ניהול אנרגיה.ותפיסת הI.O.T
מה האחריות שניתנת על המערכת ללקוח ?
עשר שנים לפחות. על פי מידה של 5000 סיבובים בשנה.
החלטנו לשווק למשק רק בשנה הבאה.אנחנו בוחנים את היעילות של המערכת אבל מבחינתנו זו סגירת הלופ  שהייתה חסרה לנו. האגירה הזאת  סוגרת לנו את המעגל.

מאת: ארנון מעוז

Print Friendly, PDF & Email

ארנון מעוז |להציג את כל הפוסטים של ארנון מעוז

ארנון מעוז בוגר ביה"ס לצילום ותקשורת קאמרה אובסקורה. עיתונאי משנת 2000, יזם ויוצר שווקים בתעשייה הישראלית. כיום הנו מו"ל תשתיות וחוקר אנרגיה וקיימות וסטודנט למשפטים בהווה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

2 תגובות

  1. Shaul Livne הגב 21 באפריל 2016 בשעה 9:01

    כתבה מעניינת. בבקשה לעשות הגהה.

  2. ניצן הגב 27 באפריל 2016 בשעה 13:02

    לא צויין מה הקיבול של כל מגירה.

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס