תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
מאסימו פריירה: מכרנו כבר 700,000 רכבי גז טבעי ועוד לא הייתה לנו תאונה אחת
מערכת תשתיות 21 בספטמבר 2015 17:38 אין תגובות

מנהל תחום מנועי דלקים אלטרנטיביים בקבוצת FCA נאם בכנס גזטק 2015 של תשתיות על רכבי הגז הטבעי שמוכרת הקבוצה במסגרת חברות הרכבים פיאט ואיווקו, על העתיד של ענף הגז הטבעי לתחבורה ועל אמצעי הבטיחות שנוקטת החברה. פריירה: "התחום היחיד שבו הגז הטבעי לתחבורה יתקשה להתחרות בו גם ב-2020 יהיה התשתיות לתחבורה"

Print Friendly, PDF & Email
מאסימו פריירה: מכרנו כבר 700,000 רכבי גז טבעי ועוד לא הייתה לנו תאונה אחת

מאסימו פריירה: מכרנו כבר 700,000 רכבי גז טבעי ועוד לא הייתה לנו תאונה אחת

מנהל תחום מנועי דלקים אלטרנטיביים בקבוצת FCA נאם בכנס גזטק 2015 של תשתיות על רכבי הגז הטבעי שמוכרת הקבוצה במסגרת חברות הרכבים פיאט ואיווקו, על העתיד של ענף הגז הטבעי לתחבורה ועל אמצעי הבטיחות שנוקטת החברה. פריירה: "התחום היחיד שבו הגז הטבעי לתחבורה יתקשה להתחרות בו גם ב-2020 יהיה התשתיות לתחבורה"

מאסימו פריירה, מנהל תחום מנועי דלקים אלטרנטיבים בקבוצת FCA. כנס גזטק 2015. צילום: אדיר פטל

בכנס גזטק לתחבורה של תשתיות שנערך ב-10.9 בסינמטק תל אביב נאם מאסימו פריירה, מנהל תחום מנועי דלקים אלטרנטיבים בקבוצת FCA, הכוללת את הרכבים פיאט ואיווקו. הקבוצה מייצרת גם רכבי גז טבעי ואוטובוסי גז טבעי, ומכרה עד היום כ-700,000 רכבי נוסעים המונעים בגז טבעי ויותר מ-40,000 רכבי שירות כבדים המונעים בגז טבעי. "גז טבעי הוא דרך התדלוק הכי פחות מזהמת שקיימת היום", פתח את דבריו.

על פי פריירה הרכבים המונעים בגז הטבעי כבר עוברים את מנועי הבנזין באספקטים כמו שמירה על הסביבה ובטיחותיות הדלק, והקבוצה עובדת על שיפור טווח הנסיעה של הרכבים המונעים בגז הטבעי כך שעד שנת 2020 הם כבר יגיעו לאותו טווח כמו רכבי הבנזין. פריירה הדגיש כי יש רק פרמטר אחד שבו הגז הטבעי צפוי להמשיך לפגר מאחורי מנועי הבנזין בשנת 2020 והוא הנגישות לתשתיות התדלוק. פריירה אומר כי גם בנושא הזה עובדים רבות כדי לשפר את כמות תחנות התדלוק שצפויות לקום.

צפו בנאומו של מאסימו פריירה בכנס גזטק 2015:

פריירה הראה לקהל את אמצעי הבטיחות בהם משתמשים ברכבי הגז הטבעי של קבוצת FCA כדי להבטיח שהלחץ במנועי הגז הטבעי יישמר ובמקרה של תאונה לא יתרחש פיצוץ והגז הטבעי פשוט ישתחרר לאוויר. הוא פירט את הבדיקות אותן יצרני רכבי גז טבעי צריכים לעבור וציין שיש פי כמה יותר בדיקות לרכב גז טבעי מאשר לרכב המונע על ידי בנזין או דיזל. בבדיקות הריסוק שערכו לרכבים, גם במקרים קשים שבהם הרכב רוסק לחלוטין, עדיין לא נגרם פיצוץ כתוצאה מהגז הטבעי. פריירה אומר כי עד כה ב-700,000 הרכבים שהחברה מכרה לא היה עוד מקרה אחד של תאונה במיכל הגז הטבעי.

לגבי רכבים חשמליים, לטענת פריירה הם עוזרים להפחתת הפליטות רק אם יש הרבה מאוד רכבים כאלה שנמצאים על הכביש, אחרת הם רק גרסת דמו. לסיום פריירה הראה את פורטפוליו הרכבים של הקבוצה (בתמונה למטה), שלטענתו עונה על כל צורך אפשרי מכלי רכב, ואף הוסיף כי הקבוצה עובדת על הדור הבא של המכוניות.

לח

 

צי משאיות הגז הטבעי של פיאט

Print Friendly, PDF & Email
FCA Group FIAT IVECO Massimo Ferrera Natural Gas Natural Gas Vehicles NGV איווקו גז טבעי גז טבעי לתחבורה מאסימו פריירה פיאט קבוצת FCA

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס