תשתיות אנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • עמוד הבית
  • צור קשר
מועצת המובילים למשרד התחבורה: מתנגדים להגבלת תנועת המשאיות
מערכת תשתיות 3 בספטמבר 2015 11:28 אין תגובות

משרד התחבורה מתכנן להגביל משמעותית את כניסת המשאיות לאיזורים בהם מתקיימות העבודות על הרכבת הקלה. מועצת המובילים: "זוהי פגיעה במאות מיליוני שקלים בפרויקטים שכבר יצאו לדרך, הנזק יעלה על התועלת"

Print Friendly, PDF & Email
מועצת המובילים למשרד התחבורה: מתנגדים להגבלת תנועת המשאיות

מועצת המובילים למשרד התחבורה: מתנגדים להגבלת תנועת המשאיות

משרד התחבורה מתכנן להגביל משמעותית את כניסת המשאיות לאיזורים בהם מתקיימות העבודות על הרכבת הקלה. מועצת המובילים: "זוהי פגיעה במאות מיליוני שקלים בפרויקטים שכבר יצאו לדרך, הנזק יעלה על התועלת"

עם תחילת העבודות על הרכבת הקלה באזור גוש דן, שר התחבורה, ישראל כ"ץ, הנחה את עובדי משרדו להקים צוות מקצועי שיכלול את משרד התחבורה, עריית ת"א ומשטרת ישראל, על מנת לבחון את ההמלצה להגביל משמעותית את כניסת המשאיות לאזורים בהם מתבצעות העבודות ולאזורים הסמוכים להם המושפעים מכך.

השבוע פנתה בעניין זה מועצת המובילים למנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי. בפנייה נכתב שכל תנועת המשאיות הינה מקצועית ותכליתה היא לספק מענה לצרכים עסקיים בתחום המסחר והתעשייה ולתנופת הבנייה באזורים שונים בעיר. לטענת מועצת המובילים, מערך העבודה בענף הבנייה מאופיין בעמידה בזמנים, הן מבחינת התייצבות העובדים והן מבחינת אספקת החומרים וכל עיכוב בא לידי ביטוח בנזק של מאות מיליוני שקלים.

עוד מוסיפה מועצת המובילים בפנייתה, כי חוסר באספקת חומרי גלם, ייצור תגובת שרשרת של השבתת כל הפעילויות קשורות וכתוצאה מכך גם על כל הפעילויות העסקיות באזור. במועצת המובילים מתרעמים על כך שהעבודות צפויות להימשך 6 עד 8 שנים, ולא ייתכן שבמשך כל התקופה הזו, אי אספקה של טובין לאזורי העבודות, תהיה מכת מוות לת"א בפרט ואזור גוש דן בכלל. הרעיון להגביל תנועת משאיות פועל בכיוון ההפוך לצורך המיידי להמשיך את הפעילות הכלכלית של העיר באופן שגרתי ככל שניתן. בין השאר, מבקשים במועצת המובילים, להתיר תנועת משאיות בכביש 20 בכדי לפתוח צירים עמוסים ולנווט את המשאיות לנתיבים המרוחקים ממוקדי העבודה ובכך לסייע לשחרר לחצי תנועה.

במועצת המובילים מדגישים, כי גם לשכות המסחר, התאחדות התעשיינים, הקבלנים המלונות ועוד שותפים לעמדה זאת.
לדברי גבי בן – הרוש, יו"ר מועצת המובילים: "המשאיות משרתות את בתי החולים בת"א, מובילות מזון וחומרי בניין. פגיעה בהתנהלותן השגרתית עלולה לפגוע בשירותים הניתנים לתושבים ואף לעצור את תנופת הבנייה בעיר".

Print Friendly, PDF & Email
גבי בן הרוש הרכבת הקלה מועצת המובילים משאיות משרד התחבורה עוזי יצחקי תחבורה תל אביב

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הכשרת מתקינים סולאריים

קורס חדש לתחזוקת מערכות סולאריות. בנו מחלקות חדשות! יש עתיד ארוך טווח.

הקשיבו לבוגרי מכללת תשתיות

קורס יזמים ומפקחים סולאריים

איתור עסק/שרות
חפשו עסק :
אזור החיפוש
חיפוש ברדיוס 20 קילומטרים
רישום למערכת מידע של תשתיות
ארכיון תשתיות – מגזינים
  • מגזין 001 ספטמבר 2010
  • מגזין 002 אוקטובר 2010
  • מגזין 003 נובמבר-דצמבר 2010
  • מגזין 004 ינואר-פברואר 2011
  • מגזין 005 מרץ-אפריל 2011
  • מגזין 006 מאי-יוני 2011
  • מגזין 007 יולי-אוגוסט 2011
  • מגזין 008 ספטמבר-אוקטובר 2011
  • מגזין 009 נובמבר דצמבר 2011
  • מגזין 10 ינואר-פברואר 2012
  • מגזין 11 מרץ-אפריל 2012
  • מגזין 12 מאי-יוני 2012
  • מגזין 13 יולי-אוגוסט 2012
  • מגזין 14 ספטמבר אוקטובר 2012
  • מגזין 15 מהדורה מיוחדת לכנס אילת אילות
  • מגזין 16 יולי אוגוסט 2013
  • מגזין תשתיות 17 דצמבר 2013
  • מגזין 18 אפריל מאי 2014
  • מגזין 19 יולי-אוגוסט 2014
  • מגזין 20 דצמבר 2014
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד