תשתיות אנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • עמוד הבית
  • צור קשר
דור גז משיקה תחנות תדלוק בגפ"ם: "השלמנו פריסה ארצית של תחנות גז"
מערכת תשתיות 2 באפריל 2015 14:17 2 תגובות

דור גז פתחה תחנת תדלוק גפ"מ שנייה בכביש 6 ותחנת תדלוק באיזור חוקוק, ובכך היא משלימה פריסה ארצית של תחנות גז ברחבי הארץ. שי עזרא, מנכ"ל דור אלון גז: "אנחנו שמחים להוביל את שוק הגז לרכב בישראל ונשמח להמשיך לעשות זאת גם בעתיד וגם בשוק הגז הטבעי"

Print Friendly, PDF & Email
דור גז משיקה תחנות תדלוק בגפ"ם: "השלמנו פריסה ארצית של תחנות גז"

דור גז משיקה תחנות תדלוק בגפ"ם: "השלמנו פריסה ארצית של תחנות גז"

 דור גז פתחה תחנת תדלוק גפ"מ שנייה בכביש 6 ותחנת תדלוק באיזור חוקוק, ובכך היא משלימה פריסה ארצית של תחנות גז ברחבי הארץ

בתמונה הראשית: תחנת התדלוק החדשה של דור אלון גז בכביש 6. צילום: דור אלון גז

שי עזרא, מנכ"ל דור אלון גז, אמר בתגובה להשקת תחנת התדלוק לאתר "תשתיות" כי: "אנחנו שמחים להוביל את שוק הגז לרכב בישראל ונשמח להמשיך לעשות זאת גם בעתיד וגם בשוק הגז הטבעי".

שי עזרא, מנכ"ל דורגז, כנס תעשייני הצפון, צילום: גונן גלין
שי עזרא, מנכ"ל דורגז, כנס תעשייני הצפון, צילום: גונן גלין

לתדלוק בגפ"מ יש יתרונות מובהקים על פני תדלוק בדלק נוזלי, כגון חיסכון כספי של כ-50% מעלות התדלוק, בעירה טובה יותר ונקייה יותר מאשר לבנזין וסולר, מנועי גפ"מ שקטים יותר ממנועים אחרי בעלי הספק דומה ופליטת מזהמים נמוכה יותר.

חברת דור אלון גז מתקינה בישראל תחנות תדלוק בגז כבר יותר מעשור, והיא היוזמת הראשונה של פיתוח רשת תחנות שתשרת את צרכי המכוניות המונעות בגז. כיום החברה מפעילה כ-40 תחנות גז מצומת גומא בצפון ועד אילת בדרום, ומתוכן 7 תחנות הכוללות מרכזי הסבה.

הגז לתחבורה המסופק על ידי דור אלון גז מיובא כולו מחו"ל ונבדקת התאמתו לתקן הנדרש. בכל תחנה מפורסמת אנליזה מפורטת הכוללת את מרכיבי הגז השונים ומאשרת את התאמתו לתקן. הגז המיובא מאוחסן במיכל מופרד המיועד לגז האוטומטיבי בלבד. את הגז מובילות מיכליות יעודיות שאינן מובילות גז ביתי.

מאחר ורכבים חדשניים רגישים לגז מאיכות ירודה, דור גז מקפידה על איכות הגז והפרדתו. כאשר לא מקפידים על הגז יש השפעה מובהקת על ניקיון המנוע ואורך חייו.

[wysija_form id="4"]

Print Friendly, PDF & Email
גפ"ם גפ"מ דור אלון גז דור גז חוקוק כביש שש פריסה ארצית שי עזרא תדלוק תדלוק בגז תחבורה ירוקה

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

2 תגובות

  1. אלי הגב 18 באפריל 2016 בשעה 15:57

    שלום רב.

    יש צורך ממשי לתחנת גז בירושלים באזור הכניסה לעיר,כיום יש 2 תחנות בתלפיות שהמרחק לשם בזמן הוא כ 20 דק לכל כיוון. כך שמי שמגיע לירושלים ויוצא ממנה לא יכול להינות מתחנות אלו.
    כמו כן מגיע לכם תודה שפתחתם את התחנה בתלפיות כך שגרמתם לשבירת המונופול של תחנת אמישראגז שקיימת שם,שבעבר הייתה מהתחנות היקרות בארץ ואודות לכם המחיר ירד פלאים.
    אודה על תשומת לבכם
    בברכה אלי

  2. זיוה הר אבן הגב 14 בנובמבר 2016 בשעה 16:06

    שלום רב,
    טוב היה אם בכניסה לירושלים היתה תחנת גפ"מ. יש סיכוי?

    מה עם העיר תל אביב?
    אין בא ולו תחנה אחת. הכיצד.
    מקווה שיש תכנון עתידי.
    תודה
    זיוה

השארת תגובה

ביטול

הכשרת מתקינים סולאריים

קורס חדש לתחזוקת מערכות סולאריות. בנו מחלקות חדשות! יש עתיד ארוך טווח.

הקשיבו לבוגרי מכללת תשתיות

קורס יזמים ומפקחים סולאריים

איתור עסק/שרות
חפשו עסק :
אזור החיפוש
חיפוש ברדיוס 20 קילומטרים
רישום למערכת מידע של תשתיות
ארכיון תשתיות – מגזינים
  • מגזין 001 ספטמבר 2010
  • מגזין 002 אוקטובר 2010
  • מגזין 003 נובמבר-דצמבר 2010
  • מגזין 004 ינואר-פברואר 2011
  • מגזין 005 מרץ-אפריל 2011
  • מגזין 006 מאי-יוני 2011
  • מגזין 007 יולי-אוגוסט 2011
  • מגזין 008 ספטמבר-אוקטובר 2011
  • מגזין 009 נובמבר דצמבר 2011
  • מגזין 10 ינואר-פברואר 2012
  • מגזין 11 מרץ-אפריל 2012
  • מגזין 12 מאי-יוני 2012
  • מגזין 13 יולי-אוגוסט 2012
  • מגזין 14 ספטמבר אוקטובר 2012
  • מגזין 15 מהדורה מיוחדת לכנס אילת אילות
  • מגזין 16 יולי אוגוסט 2013
  • מגזין תשתיות 17 דצמבר 2013
  • מגזין 18 אפריל מאי 2014
  • מגזין 19 יולי-אוגוסט 2014
  • מגזין 20 דצמבר 2014
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד