בעוד הפרסום של האנרגיה הסולארית בישראל מדשדש, חברה סולארית אמריקאית כבר פיצחה את הסוד לעשיית פרסומות סולאריות אפקטיביות. אנרגיה סולארית זה רק לאוכלי קייל ומצילי דולפינים?
פרסום סולארי: ככה עושים את זה נכון
בעוד הפרסום של האנרגיה הסולארית בישראל מדשדש, חברה סולארית אמריקאית כבר פיצחה את הסוד לעשיית פרסומות סולאריות אפקטיביות. אנרגיה סולארית זה רק לאוכלי קייל ומצילי דולפינים?
בתמונה הראשית: פרסומת לאנרגיה סולארית ביתית של חברת Sunrun
חברת Sunrun, המתקינה מערכות סולאריות ביתיות באמריקה, מגדירה מחדש את עולם הפרסום הסולארי. הפרסומות של החברה צוחקות על חוסר הידע בנוגע לאנרגיה הסולארית, לצרכנים שלה ולחיסכון שנובע ממנה. אנרגיה סולארית רק לאנשים שלובשים חולצות מבד קנבוס, מצילים דולפינים, אוכלים קייל ורצים יחפים? אתם תשפטו. דרך חדשה ומודרנית לפרסום הוא לידרס – מובילי הדעה ברשתות החברתיות שידאגו להביא את המוצר לידיעת כל לקוחותיו הפוטנציאליים.
[wysija_form id="4"]