המטוס הוא פרי עבודה משותפת של חוקרים מאוניברסיטת קיימברידג' וחברת המטוסים הענקית בואינג, והוא המטוס הראשון בעולם שעובד על בטריה שניתנת לטעינה מחדש
המראה ראשונה למטוס ההיברידי שצורך 30% פחות דלק ממטוס רגיל
המטוס הוא פרי עבודה משותפת של חוקרים מאוניברסיטת קיימברידג' וחברת המטוסים הענקית בואינג, והוא המטוס הראשון בעולם שעובד על בטריה שניתנת לטעינה מחדש
המטוס עובד על 16 בטריות שהוטמנו בתוך מוטת הכנפיים שלו והן אף ניתנות לטעינה מחדש על ידי הגנרטור במהלך הטיסה. הבעיה העיקרית עם הקונספט של מטוסים חשמליים היא שהמטוס דורש אנרגיה אדירה כדי להמריא, וזה דבר שנמצא לו פתרון בעזרת ההנעה ההיברידית. המטוס ממריא בעזרת דלק המטוסים הרגיל ובמהלך הטיסה עובר לבטריה החשמלית. הבטריה אף מגבה את המנוע במקרה שהוא מפסיק לעבוד, מה שבפוטנציאל יכול להציל חיים רבים.