בינואר 2014 היו בסין יותר מ-4,800 תחנות בהן ניתן לתדלק בגז כאשר 1,844 מתוכן הן תחנות לתדלוק ב-LNG
2,500 תחנות תדלוק של גז נוזלי יפעלו בסין עד סוף השנה
מחירי הדלקים הקונבנציונאליים רשמו עלייה חדה בסין, עובדה שהשפיעה לא רק על המשתמשים במשאיות אלא גם על חברות התחבורה הציבורית. חברות תובלה ושירותי תחבורה פונות עכשיו לשוק הרכבים המונעים בגז טבעי, רכבים אשר מזהמים פחות את הסביבה וחסכוניים יותר מבחינת עלות הדלק. בשנת 2013 הפנתה ממשלת סין 170 מיליון RMB לטובת קרן שתתמוך בפרויקטים של כלי רכב מונעי גז טבעי והיא מתעתדת להמשיך להפנות כספים למען מטרה זו.
יחד עם הפיתוח המואץ של תעשיית כלי הרכב מונעי גז טבעי, המספר הכולל של תחנות תידלוק בגז בסין עלה בצורה משמעותית בשנים בשנים האחרונות. בינואר 2014 היו בסין יותר מ-4,800 תחנות בהן ניתן לתדלק בגז, כאשר 1,844 מתוכן הן תחנות בהן ניתן לתדלק ב-LNG (גז טבעי נוזלי). על פי הערכות, עד סוף השנה יהיו בסין כ-2,500 תחנות תידלוק של LNG. תחנות התדלוק של CNG ו-LNG שודרגו בכדי להתאים ולשרת מגוון רחב יותר של כלי רכב, בהם אוטובוסים ציבוריים ומשאיות הנוסעות מרחק רב.
ועידת הפסגה ה-4 של סין בנושא פיתוח כלי רכב ותחנות תדלוק בגז טבעי תתקיים ב-19 ביוני בצ'ינגדאו שבסין. בין הנושאים שיעמדו במוקד הוועידה: שוק הרכבים הפועלים על גז טבעי וניתוח דרישה ואספקה של השוק.
בישראל פועלות כ-70 תחנות לתדלוק בגפ"מ. התחנה הראשונה לתדלוק בגז טבעי דחוס (CNG) עתידה לקום במהלך 2014 בצריפין.