תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
פרויקט הגריטה חוזר: תמורת טרנטה שנת 93 תוכלו לקבל 3,000 ש"ח
מערכת תשתיות 9 בספטמבר 2013 15:48 תגובה אחת

הפרויקט, בעלות כוללת של 25 מליון ש"ח על פני חמש שנים, יספיק לגריטה של 1,500 רכבים בשנה

Print Friendly, PDF & Email
פרויקט הגריטה חוזר: תמורת טרנטה שנת 93 תוכלו לקבל 3,000 ש"ח

 פרויקט הגריטה חוזר: תמורת טרנטה שנת 93 תוכלו לקבל 3,000 ש"ח

פרויקט הגריטה, במסגרתו יוכלו בעלי רכב ישנים (בני 20 שנה ומעלה) להזדכות על רכביהם תמורת סכום של 3,000 ש"ח, חוזר לפעילות כבר בנובמבר הקרוב. בנוסף, בעל הרכב יקבל גם את ההחזר היחסי של אגרת הרישוי השנתית שלא נוצלה. התשלום יתבצע תוך 45 ימים ממועד הגריטה באמצעות זיכוי חשבון הבנק של בעל הרכב.

התנאים להשתתפות בהליך הגריטה הם: הרכב חייב להיות רכב פרטי ששנת הייצור שלו עומדת על 1993 ומטה, רשיון הרכב חייב להיות בתוקף בעת המסירה לגריטה, על הרכב לא מוטל שיעבוד או עיכול ועל הרכב להגיע לאתר הגריטה בנסיעה. תנאים אלו נודעו בכדי למנוע גריטת רכבים שהנזק הסביבתי שלהם מוגבל- עד לא קיים.

תקציב התכנית יעמוד על 25 מיליון שקלים, שיחולקו באופן שווה במהלך 5 שנים. במהלך שנת 2013 התקציב יעמוד הקתציב על 5 מיליון שקלים ויספיק לגריטה של כ- 1,500 כלי רכב ישנים. החל מיום חידוש התכנית יתקיים מעקב לגבי מספר כלי הרכב שנגרטו מדי יום והנתונים שייצטברו בעניין יפורסמו באתר המשרד להגנת הסביבה.

מאז שנת 2010, עת התחיל הפרויקט, נמסרו לגריטה כ-27,000 כלי רכב ישנים ומזהמים. מטרת התוכנית הינה להוריד את כלי הרכב הישנים מהכביש ולהפנותם למיחזור. על פי נתונים שהגיעו מהמשרד להגנת הסביבה, כלי רכב אלו מזהמים עד כדי פי 20 ומעלה לעומת כלי רכב חדשים והינם בטוחים פחות לנסיעה. עוד נמסר מהמשרד כי רכב ישן פולט יותר זיהום מרכב חדש בעל דרגת הזיהום המירבית.

השר להגנת הסביבה, ח"כ עמיר פרץ: "תכנית הגריטה היא מכשיר חשוב מבחינה כלכלית, חברתית, סביבתית ובטיחותית. אלפי נהגים יוכלו לשדרג את רכבם הפרטי לרכב חדש יותר ובטוח להם, למשפחתם ולסביבה וכך נבטיח לילדינו אוויר נקי" .

Print Friendly, PDF & Email
איכות הסביבה גריטה המשרד להגנת הסביבה תחבורה ירוקה

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובה אחת

  1. Yair Shlomkovits הגב 10 בספטמבר 2013 בשעה 8:38

    מדוע אין תחנה איסוף רכבים בדרום למשל בבאר שבע וצריך לנסוע עם הרכב מבאר שבע והסביבה עד אשדוד. כאשר אין תחבורה ישירה מאשדוד לבאר שבע וההובלה דורשת נסיעה עם שתי מכוניות .

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס