בעקבות מחאת עובדי חח"י חויבו לקוחות OPC בחשבון כפול. בהנהלת החברה מיהרו להבהיר כי מדובר בטעות וציינו כי הלקוחות קיבלו החזר כספי באופן מיידי
בחברת החשמל מתנצלים: גבינו בטעות חיובים של לקוחות OPC
חברת החשמל נאלצה להתנצל בפני לקוחות תחנת הכוח של OPC לאחר שחייבו אותם עבור חשמל שייצרה עבורם התחנה הפרטית שהחלה לפעול בתחילת החודש. המחדל נבע מכך שמערכת הבילינג (תשלומים) של חברת החשמל לא עודכנה בפרישת הלקוחות של OPC, זאת בשל מחאת העובדים שהתקיימו עד היום. הערב (ד') יצאה דוברות חח"י בהתנצלות בפני לקוחות של OPC ופז"א – בשל החיוב הכפול שנשלח אליהם. בחברת החשמל הבהירו כי החיוב הכפול הוחזר ללקוחות OPC ברגע שהובנה הטעות.
המדובר בכשמונה לקוחות עסקיים שעודכנו על ידי חברת החשמל על החיוב, כולל עדכון של מנכ"ל חברת החשמל את יו"ר OPC. גליקמן הבהיר היום כי "עד אשר תוסדר שיטת הגבייה בשל כניסת הייצור הפרטי, לקוחות היצרנים הפרטיים לא יפגעו במקטעים שבתחום אחריותה. חברת החשמל מתחייבת כי לא תגרום כל נזק ליצרנים הפרטיים וללקוחותיהם".
חברת החשמל ביקשה מהיצרנים הפרטיים לעדכן את לקוחותיהם שבמידה והם מגלים טעות דומה בקרב לקוחות נוספים, יפנו לחברה על מנת להסדיר החיוב ואף יצאה בפרסום בעיתונות בו היא מתנצלת על התקלה.
תחנת OPC שנמצאת בבעלותה של החברה לישראל היא תחנת הכוח הפרטית הראשונה שפועלת בישראל. ועד עובדי חברת החשמל הביע בעבר שלל התנגדויות לכניסתה למערכת הייצור הארצית בשל האיום שראתה בה על המשך פעילותה המונופוליסטית בתחום ייצור החשמל. עם זאת, היום הגיע ועד עובדי החברה להסדר עם הנהלת חח"י במסגרתו הוחלט שלא יבוצעו כל עיכובים בהמשך כניסתם של היצרנים הפרטיים לפעילות שוטפת. בין לקוחותיה של OPC ניתן למנות את אינטל קרית גת ובז"ן (שנמצאת אף היא בשליטת החברה לישראל).