תשתיות אנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • עמוד הבית
  • צור קשר
ברן: בוחנים את הערת עסק חי של "בטר פלייס"
איתי שטרן 24 במרץ 2013 14:45 תגובה אחת

ברן, החברה שמקימה את תשתית החלפת הבטריות לרכבי "בטר פלייס" שיחררה הבוקר הודעה לבורסה ובה היא מודיעה כי תבחן את מצבה של החברה לנוכח העובדה שקיבלה הערת "עסק חי" בשבוע שעבר

Print Friendly, PDF & Email
ברן: בוחנים את הערת עסק חי של "בטר פלייס"

ברן: בוחנים את הערת עסק חי של "בטר פלייס"

ברן, החברה שמקימה את תשתית החלפת הבטריות לרכבי "בטר פלייס" שיחררה הבוקר הודעה בורסאית ובה היא כותבת כי תבחן את מצבה של החברה לנוכח העובדה שקיבלה הערת "עסק חי" בשבוע שעבר. כזכור, בשבוע שעבר פרסמה החברה לישראל את דוחותיה הכספיים השנתיים של "בטר פלייס" ובהן נכתב כי החברה הפסידה במהלך 2012 סכום של 454 מליון דולר. 

בימים אלו עמלים ב"ברן" על הכנת דו"חות כספיים שנתיים ונראה כי הם מכינים את השטח לקראת נתונים "בעייתיים". "לאור העובדה, כי חוב בטר פלייס לחברה עומד על כ- 54 מיליון ש"ח, החברה בוחנת את חוב בטר פלייס  אליה, במיוחד לאור העובדה כי בכוונתה לפרסם הדוחות הכספיים לשנת 2012 עד ליום 31.3.2013" כתבו נציגי ברן בהודעה שפורסמה הבוקר. 

בהודעה  מצוטטים גם  דברי הדו"ח הכספי של בטר פלייס במסגרתו נכתב כי חובות העתק של החברה "העלו ספקות משמעותיים בדבר יכולת בטר פלייס להמשיך ולפעול תחת הנחת "עסק חי". הפעילות, הרווחיות, והפקת תזרימי המזומנים בעתיד, תלויות ביכולתה של בטר פלייס להמשיך לגייס הון ולהפוך את הרשת להחלפת סוללות ונקודות ההטענה הציבוריות/הפרטיות למסחריות ובסופו של דבר להשיג קבלה על ידי השוק לפתרון של בטר פלייס". 

בתוך כך, שי אגסי, מייסד בטר פלייס כתב היום טקסט ל"הפינגטון פוסט" בו הוא מבהיר כי עד חודש מרץ 2013 תקח בטר פלייס נתח של 1% מכלל שוק התחבורה בישראל. אגסי הבהיר שהישג דומה מצד טויטה דרש עשור בעוד שבטר פלייס עשתה זאת בזמן פחות בהרבה. עם זאת, דו"ח שנוצר עבור "בטר פלייס" על ידי גיזה זינגר אבן ופורסם הבוקר ב"דה מרקר" מראה כי הערכת השווי לפעילותה של בטר פלייס בישראל, קבעה ששווי הפעילות ‏(שווי המניות בתוספת החוב הפיננסי נטו‏) הוא 0.

Print Friendly, PDF & Email
בטר פלייס ברן רביב החברה לישראל הערת עסק חי רכב חשמלי שי אגסי

איתי שטרן |להציג את כל הפוסטים של איתי שטרן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובה אחת

  1. סהר33 הגב 25 במרץ 2013 בשעה 17:23

    יכול להיות שבטר פלייס בכיוון טוב, אבל עצם הספק לא יכול לתת לי לקנות בשקט את הרכב הזה, למרות כל כוונותיה הטובות של החברה. אם כבר היברידי הייתי הולך על משהו מוכר ובטוח יותר כמו אופטימה ההיברידית של קיה שלפחות יש גב להישען עליו

השארת תגובה

ביטול

הכשרת מתקינים סולאריים

קורס חדש לתחזוקת מערכות סולאריות. בנו מחלקות חדשות! יש עתיד ארוך טווח.

הקשיבו לבוגרי מכללת תשתיות

קורס יזמים ומפקחים סולאריים

איתור עסק/שרות
חפשו עסק :
אזור החיפוש
חיפוש ברדיוס 20 קילומטרים
רישום למערכת מידע של תשתיות
ארכיון תשתיות – מגזינים
  • מגזין 001 ספטמבר 2010
  • מגזין 002 אוקטובר 2010
  • מגזין 003 נובמבר-דצמבר 2010
  • מגזין 004 ינואר-פברואר 2011
  • מגזין 005 מרץ-אפריל 2011
  • מגזין 006 מאי-יוני 2011
  • מגזין 007 יולי-אוגוסט 2011
  • מגזין 008 ספטמבר-אוקטובר 2011
  • מגזין 009 נובמבר דצמבר 2011
  • מגזין 10 ינואר-פברואר 2012
  • מגזין 11 מרץ-אפריל 2012
  • מגזין 12 מאי-יוני 2012
  • מגזין 13 יולי-אוגוסט 2012
  • מגזין 14 ספטמבר אוקטובר 2012
  • מגזין 15 מהדורה מיוחדת לכנס אילת אילות
  • מגזין 16 יולי אוגוסט 2013
  • מגזין תשתיות 17 דצמבר 2013
  • מגזין 18 אפריל מאי 2014
  • מגזין 19 יולי-אוגוסט 2014
  • מגזין 20 דצמבר 2014
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד