החברה לישראל השיקה בשיתוף "צ'רי" הישראלית את הרכב שעשוי להשתלב בראשונה בשוק הסיני בלבד. עידן עופר: "גם הסינים יעברו בסופו של יום לרכב החשמלי"
לא רק בטר פלייס: החברה לישראל משיקה את ה"קורוס 3"
החברה לישראל לא מסתפקת במיזם הרכב החשמלי של בטר פלייס: אמש (ד') השיקה החברה את "קורוס 3", דגם חדש של יצרנית הרכב "סדאן" במסגרת תערוכת הרכב בז'נווה. המדובר במיזם המשותף לחברה לישראל עם עם יצרנית הרכב הסינית צ'רי . על אף ההשקה האירופאית, הרכב צפוי להשתלב בשנים הראשונות רק בשוק הסיני כאשר ציפיות החברה עומדות על מכירת 150 אלף יחידות בשנה הראשונה ו-450 אלף יחידות בשנה שלאחר מכן.
כאשר הרכב יגיע לאירופה (לאחר השתלבות בשוק הסיני) מחירו עתיד לעמוד על כ-26 אלף דולר (כ-104 אלף ש"ח) והוא צפוי להתחרות ברכבים מסוג אאודי, אופל ופולקסווגן, כך על פי הוול סטריט ג'ורנל. מי שעזר לעצב את הדגם החדש הוא ג'רד וולקר הילדרברנד ( Gerd Volker Hildebrand) שעבד לפני כן עיצוב דגם המיני של BMW.
עידן עופר, יו"ר החברה לישראל התייחס לתחרות הסמויה בין הרכבים החשמליים של בטר פלייס לעומת רכבי ה"קורוס" מבוססי הבנזין ואמר כי גם הסינים יעברו בסופו של דבר למכונית החשמלית. "יש סינרגיה בין שני הדברים. קודם כל נכניס לשוק הסיני את הקורוס. אי אפשר להתחיל עם רכבים חשמליים כבר ביום הראשון. לאחר שנעמוד על אדמה יציבה, נוכל לשלב כוחות עם הרכב החשמלי". בהמשך דבריו אמר עופר כי השילוב בין טכנולוגיה וניהול מערביים יחד עם היחס הסיני הוא למעשה שילוב מנצח.
"עבור הסינים, כל מה שמגיע מאירופה בתחום הרכב מקבל תו תקן של איכות" אמר דניאל ברמן, אחד ממנהלי מותג וולוו בעבר ומי שמכהן כיום כמנהל השיווק של ה"קורוס". בהמשך דבריו אמר ברמן כי רק לאחר שאנשים במערב רוכשים מכונית, אנשים בסין מתחילים להתעניין בהן.