משרד האנרגיה והמים, בשיתוף רשות החשמל, החל בקמפיין פרסומי רחב היקף, על מנת לגייס את הציבור להפחתת צריכת החשמל בשעות העומס, במטרה למנוע ככל הניתן הפסקות חשמל שעלולות להתרחש בעת בצורת החשמל הצפויה בקיץ הקרוב.
קמפיין חדש למשרד האנרגיה "למה בצהרים? עוצרים את בצורת החשמל"
משרד האנרגיה והמים, בשיתוף רשות החשמל, החל בקמפיין פרסומי רחב היקף, על מנת לגייס את הציבור להפחתת צריכת החשמל בשעות העומס, במטרה למנוע ככל הניתן הפסקות חשמל שעלולות להתרחש בעת בצורת החשמל הצפויה בקיץ הקרוב.
השר לנדאו: "משרד האנרגיה והמים פועל במרץ בכל המישורים על מנת להיערך לבצורת החשמל הצפויה לנו בקיץ הנוכחי. עם הפנים לציבור, ביצענו במהלך השנה החולפת פרויקטים להחלפת מכשירי חשמל ביתיים זוללי אנרגיה במכשירים חדשים ויעילים. פעלנו להגדלת היצע החשמל באמצעים כגון הקדמת ייצור חשמל מאנרגיות מתחדשות וקביעת הסדרי שימוש בגנראטורים פרטיים ומסחריים. במקביל, במסגרת מבצעי 'חסכת-הרווחת', יזמנו פעולות שמטרתן הפחתת השימוש בחשמל באמצעות תמריצי חסכון שונים. אבל עדיין, התגייסותו של הציבור נדרשת על מנת שנעבור את הקיץ הזה בשלום. לכן, אנו משיקים היום קמפיין הסברה נרחב הקורא לציבור להירתם, וגם נותן 'טיפים' כיצד ניתן לחסוך בחשמל. אני סומך על הציבור הישראלי שייענה לקריאתנו".
הקמפיין, שבוצע על ידי לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית) יכלול פריסה רחבה באמצעי התקשורת (טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, ועיתונים מגזרים), ויפנה לכלל האוכלוסייה בישראל, מתוך מטרה על מנת להגיע לקהל גדול ככל הניתן. את הקמפיין תלווה הסיסמא: "למה בצהרים? עוצרים את בצורת החשמל", והוא יפנה לאנשים בבית בבקשה להימנע משימוש בשעות העומס במכשירי חשמל זוללי אנרגיה שאינם הכרחיים, כמו מכונת כביסה, מייבשי כביסה, מדיח כלים, דוד חשמלי, תנור אפייה וכיו"ב.
היכן נרשמים?