תשתיות אנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • עמוד הבית
  • צור קשר
שר התחבורה החליט להקדים את הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן
מערכת תשתיות 23 בדצמבר 2010 12:49 2 תגובות

שר התחבורה, ישראל כץ, הקדים את הפעימה השנייה של הרפורמה בגוש דן והיא תבוצע בחודש אפריל או יוני 2011 לכל היותר. מדובר ב- 51 קוים חדשים, המהווים כ- 50% מהפעילות של התחבורה הציבורית בגוש דן.

Print Friendly, PDF & Email
שר התחבורה החליט להקדים את הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן

שר התחבורה החליט להקדים את הרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן

שר התחבורה, ישראל כץ, הקדים את הפעימה השנייה של הרפורמה בגוש דן והיא תבוצע בחודש אפריל או יוני 2011 לכל היותר. מדובר ב- 51 קוים חדשים, המהווים כ- 50% מהפעילות של התחבורה הציבורית בגוש דן.

מדינת ישראל סובלת מבעיות תחבורתיות קשות, הנגרמות עקב העדפת הרכב הפרטי על פני פיתוח תחבורה ציבורית על ידי מקבלי ההחלטות לאורך השנים. להעדפה זו השלכות סביבתיות, בטיחותיות, חברתיות וכלכליות. ביניהן ניתן למנות זיהום אוויר גבוה, פגיעה בשטחים פתוחים עקב סלילת עוד ועוד כבישים, תאונות דרכים רבות, פערים בניידות בין קבוצות אוכלוסייה שונות, אובדן שעות עבודה עקב עמידה בפקקים ועוד. מבחינה כלכלית העדפת הרכב הפרטי על פני תחבורה ציבורית יצרה עומסי תנועה שעלותם למשק נמדדת במיליארדי שקלים בגוש דן בלבד. הפתרון המסתמן לבעיה זו הוא פיתוח תחבורה ציבורית איכותית ובראייה ארצית כוללת, כפי שנהוג בשאר העולם המערבי.

ממגמה ירוקה נמסר כי "אנו מברכים את השר כ"ץ על הצעד, שהנוסעים התקועים מזה זמן רב מצפים לו. אנו קוראים לשר כ"ץ לוודא את היישום של ההצהרה מכיוון ששמענו בשנים האחרונות הצהרות רבות בנושא ואנו מחכים לראות תוצאות בשטח.

ארגון מגמה ירוקה מקדם כבר שנים את יישומה של תכנית הרה ארגון בתחבורה הציבורית בגוש דן יחד עם תכניות נוספות ברחבי הארץ, תחת המטרה של קידום התחבורה הציבורית על פני הרכב הפרטי, באמצעות פעילות ציבורית והפגנות, פעילות לובי ברמה הארצית והמוניציפאלית, פיתוח מעורבות קהילתית וחינוך לאקטיביזם סביבתי."

Print Friendly, PDF & Email
ארגון מגמה ירוקה ישראל כץ מגמה ירוקה משרד התחבורה שר התחבורה תחבורה ציבורית תשתיות תחבורה

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

2 תגובות

  1. עדה8ניאל הגב 27 ביוני 2011 בשעה 18:39

    הרפורמה ההיפך לא תועיל רק תכביד יותר כי האנשים במיוחד המבוגרים לא יסעו בה ויתחילו כל דקה להחליף קוים אחד לשני וישתמשו במוניות או המשפחה תסיע אותם היום רוב נוסעי האוטובוסים זה רק מיעוטי יכולת וקשישים שאין להם את הכוח להילחם וזה פשע שעל גבם אתם משניםאתסידרי בראשית החבר כץ תיסע יום יום במשך שבוע באוטובוס מהבית לעבודה ונראה אותך 1 אם אתה יכול לשבת בנוחיות לפי מבנה הגוף שלך 2 אם בכלל תוכל לעלות מדאגה לתוך האוטובוס גם בגלל בעיות רגליים ומשקל כי האוטובוסים לא בנויים למבוגרים בבעיות רגלים על זה תעשה שינוי ולא קוים לדעתי זה ביזיון לציבור

  2. אביבית הגב 11 ביולי 2011 בשעה 20:47

    עדה צודקת לגמרי!

השארת תגובה

ביטול

הכשרת מתקינים סולאריים

קורס חדש לתחזוקת מערכות סולאריות. בנו מחלקות חדשות! יש עתיד ארוך טווח.

הקשיבו לבוגרי מכללת תשתיות

קורס יזמים ומפקחים סולאריים

איתור עסק/שרות
חפשו עסק :
אזור החיפוש
חיפוש ברדיוס 20 קילומטרים
רישום למערכת מידע של תשתיות
ארכיון תשתיות – מגזינים
  • מגזין 001 ספטמבר 2010
  • מגזין 002 אוקטובר 2010
  • מגזין 003 נובמבר-דצמבר 2010
  • מגזין 004 ינואר-פברואר 2011
  • מגזין 005 מרץ-אפריל 2011
  • מגזין 006 מאי-יוני 2011
  • מגזין 007 יולי-אוגוסט 2011
  • מגזין 008 ספטמבר-אוקטובר 2011
  • מגזין 009 נובמבר דצמבר 2011
  • מגזין 10 ינואר-פברואר 2012
  • מגזין 11 מרץ-אפריל 2012
  • מגזין 12 מאי-יוני 2012
  • מגזין 13 יולי-אוגוסט 2012
  • מגזין 14 ספטמבר אוקטובר 2012
  • מגזין 15 מהדורה מיוחדת לכנס אילת אילות
  • מגזין 16 יולי אוגוסט 2013
  • מגזין תשתיות 17 דצמבר 2013
  • מגזין 18 אפריל מאי 2014
  • מגזין 19 יולי-אוגוסט 2014
  • מגזין 20 דצמבר 2014
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד