חברת בטר פלייס קיבלה אתמול אישור רישמי מאיגוד ייבואני הרכב בישראל להצטרף כחברה בארגון. את רישיון ייבוא הרכב קיבלה החברה כבר לפני מספר שבועות ממשרד התחבורה. איגוד זה הוא גוף הכולל בתוכו את כל יבואני הרכב הסדירים בארץ המשפיע על מהלכים בנושא מצד משרדים ממשלתיים שונים. חברות באיגוד תאפשר לבטר פלייס לקבל מידע מוקדם ולהשפיע על מהלכים של ייבואני רכב סדירים, במקרה וינסו לעכב את שיווק הרכב החשמלי של החברה. כמו כן, תוכל החברה לקדם רגולציה של הפרויקט החשמלי שלה ברשויות המטפלות בנושא.
רכב חשמלי של חברת בטר פלייס- צילום: שי אפשטיין
רשמית: בטר פלייס חברה באיגוד יבואני הרכב
חברת בטר פלייס קיבלה אתמול אישור רישמי מאיגוד ייבואני הרכב בישראל להצטרף כחברה בארגון. את רישיון ייבוא הרכב קיבלה החברה כבר לפני מספר שבועות ממשרד התחבורה. איגוד זה הוא גוף הכולל בתוכו את כל יבואני הרכב הסדירים בארץ המשפיע על מהלכים בנושא מצד משרדים ממשלתיים שונים. חברות באיגוד תאפשר לבטר פלייס לקבל מידע מוקדם ולהשפיע על מהלכים של ייבואני רכב סדירים, במקרה וינסו לעכב את שיווק הרכב החשמלי של החברה. כמו כן, תוכל החברה לקדם רגולציה של הפרויקט החשמלי שלה ברשויות המטפלות בנושא.
ייבואני הרכב הביעו אי שביעות רצון מכנסיתה של בטר פלייס לאיגוד. לטענתם, לחברה יש יתרונות של "סוס טרויאני". שי אגסי, מייסד ומנכ"ל חברת בטר פלייס, אמר בעבר כי החשש של יבואני הרכב מהמיזם החשמלי של החברה, נובע מכך שהוא עשוי לפגוע בחלק גדול מעסקיהן.
המיזם של חברת בטר פלייס, במסגרתו צפויה החברה לייבא לארץ רכבים חשמליים צפוי להתחיל במחצית השניה של שנת 2011. לטענת החברה, הפרויקט יסייע להפחתת התלות של ישראל במקורות אנרגיה מתכלים ותעודד צריכת אנרגיה ממקורות מתחדשים.