החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) פרסמה מכרז להקמת מערכות שילוט אלקטרוני המופעלות בעזרת מערכות סולאריות בתחנות אוטובוס בכבישים בכבישים בין עירוניים ברחבי הארץ,
מע"צ פרסמה מכרז להתקנת שילוט אלקטרוני המופעל בעזרת אנרגיה סולארית
החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) פרסמה מכרז להקמת ותחזוקת מערכות שילוט אלקטרוני המופעלות בעזרת מערכות סולאריות בתחנות אוטובוס בכבישים בכבישים בין עירוניים ברחבי הארץ, בשלב הראשון יותקנו מערכות השילוט האלקטרוני במאה תחנות אוטובוס כפיילוט ולאחר מכן בכ- 3000 תחנות בכל הארץ, העלות המשוערת להקמת המערכות בהיקף כזה עומדת על כ-900 מיליון עד מיליארד שקל.
בחודש אפריל השנה הודיעה החברה הלאומית לדרכים על כוונתה להשתמש בשטחי המחלפים שבבעלותה להקמת מתקנים סולאריים וטורבינות רוח קטנות על עמודי תאורת הכבישים. על פי תוכנית "כבישים מניבים" אותה הציג סמנכ"ל הכספים במע"צ, שי יפתח, קיימים 5.400 דונם פנויים בין המחלפים – 80 דונם בממוצע למחלף. בנוסף, לרשות החברה עומדים כ 5,933 ק"מ של מסלולי כבישים ו-850 ק"מ של כבישים ומנהרות, אשר בחלקם ניתן לבחון את האפשרות להקמת מערכות סולאריות.
מע"צ רוצה גם לנצל את עמודי תאורת הכבישים כדי להציב עליהם טורבינות רוח קטנות. לאורך 6000 קילומטר של כבישי ישראל פזורים כ-5000 עמודי תאורה. בתחום זה מתנהלת החברה מול משרד הפנים במטרה לאשר הקמת טורבינות רוח קטנות על עמודי תאורת הכבישים בהליך מזורז. נשקלת גם האפשרות שטורבינות הרוח יספקו חשמל להפעלת עמודי התאורה. בחברה טוענים כי "חשבון החשמל השנתי של מעצ הוא כ-42 מיליון שקל בשנה, כך שמעבר לשימוש בהתקנים משולבים יכול להוות מקור לחיסכון"
ביציאה מפרק סיבל /אפק בכיוון נסיעה לראש העין יש שני תמרורים מנוגדים שגורמים התעיית הציבור, יש לשנות את תמרורים בהתאם לתנאי השטח