בטר פלייס שוקלת להיכנס כשחקנית בשוק האנרגיה על ידי רכישת חשמל עודף מספקי חשמל בשעות שפל ומכירתו בשעות שיא, כך משתמע מדבריו של ג'ייסון וולף, סגן נשיא החברה בצפון אמריקה. את הדברים אמר וולף בכנס שנערך בפאלו אלטו בשבוע שעבר והרחיב כי המהלך נשקל כיוון שהוא יכול להתאים למודל העסקי הלא שגרתי של החברה. וולף ציין עוד כי לא התקבלה החלטה סופית בנושא.
מיזם בטר פלייס קם במטרה לייצר פלטפורמה להנעת רכבים בעזרת מנוע חשמלי שאינו צורך דלק הפולט גזי חממה ומזהם את הסביבה. התוכנית כוללת הקמת תשתית נקודות טעינה במגרשי חניה ציבוריים ופרטיים, ובנוסף הקמת נקודות החלפת סוללות לאורך צירי התנועה הראשיים. המודל כולל רכישה או ייצור של אלפי סוללות שיהיו מפוזרות בין נקודות הטעינה ובתוך רכבי הלקוחות כאשר הסוללות ישארו בבעלות החברה גם כאשר הן נמצאות ברכבי הלקוחות. טעינת הסוללות בכלי הרכב תתבצע על ידי חיבור הרכב לנקודת טעינה באמצעות מערכת טעינה אוטומטית חכמה. המערכת תקבע סדרי עדיפויות ומועדי טעינה לכל סוללה על פי נוסחה המחשיבה בין היתר את אופי הצריכה של הלקוח ומועדי שיא ושפל של מערכת החשמל המקומית.
עם המעבר לשימוש נרחב באנרגיות מתחדשות גדל ההפרש בין הספק האנרגיה המיוצרת להספק האנרגיה הנצרכת משום שטכנולוגיות לייצור אנרגיה מתחדשת כמו אנרגיה סולארית ואנרגיית רוח מייצרות אנרגיה באופן רציף כאשר מתקיימים התנאים להפעלתם (שמש, רוח…) ולא על פי דרישה. צריכת האנרגיה מושפעת ממרכיבים רבים שאין להם התאמה עם מועדי הייצור. אפשרות לאגור אנרגיה ולספק אותה על פי דרישה תאפשר לייצר פחות חשמל בשעות השיא ולצרוך את האנרגיה האגורה.