חברת החשמל תשלח ללקוחותיה, במהלך החודשים ינואר ופברואר 2010 , דוח אישי אשר יצורף לחשבון החשמל. בדוח האישי יקבל כל לקוח היסטוגרמה על צריכת החשמל שלו בשנת 2009, והשוואה לשימוש שלו בחשמל בשנים 2008 ו-2007 – הן לפי חודשי השנה, והן לפי עונות השנה.
הדוח כולל גם מידע על ההוצאה החודשית לחשמל בדירת מגורים בשנת 2008, וכן המלצה על שימוש בנורה פלורוסנטית קומפקטית, אשר דהן, סמנכ"ל לקוחות של חברת החשמל ציין, כי הדוח האישי נועד לתת ללקוח מידע השוואתי אישי על צריכת החשמל בביתו, וכן גם טיפים לשימוש מושכל בחשמל, אשר יחסוך בהוצאותיו לחשמל.
"השירות ללקוח הוא אתגר מרכזי של חברת החשמל. בצד אספקת חשמל אמין ואיכותי ללקוח, שדרגנו לאחרונה את כל מוקדי השירות שלנו באמצעות טכנולוגיה חדשה. אנו רואים גם במתן טיפים לחיסכון בחשמל, שירות חשוב. טיפים נוספים ומידע רב נוסף לרבות מידע אישי נוסף ניתן למצוא באתר האינטרנט שלנו "- אמר דהן.
מסקר שנערך לאחרונה על ידי מכון "גאוקרטורפיה" עבור "המבחן של המדינה" בשאלה: האם חברת החשמל השקיעה די מאמצים לעידוד החיסכון בחשמל, נמצא כי רוב הציבור ( 74% ) חושב שחברת החשמל עושה מספיק מאמצים ומשקיעה בפרסום על מנת ללמד את הציבור כיצד לחסוך בחשמל.