תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • תשתיות
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • תשתיות
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
נציב תלונות הציבור בחברת החשמל מפרסם את דו"ח הפניות לשנת 2011
מערכת תשתיות 19 ביוני 2012 13:26 7 תגובות

בשנת 2011 התקבלו בחברת החשמל 17,145 תלונות והשגות לקוחות (לעומת 18,705 תלונות והשגות אשתקד), אשר לאחר בדיקתן נמצאו כ- 32% מהן מוצדקות . מדובר בירידה של 9% בהשוואה לשנת 2010. כך עולה מהדו"ח השנתי של נציב תלונות הציבור של חברת החשמל לשנת 2011. יודגש, כי בשנת 2010 33.3% אחוז מהתלונות וההשגות נמצאו כמוצדקות.

Print Friendly, PDF & Email
נציב תלונות הציבור בחברת החשמל מפרסם את דו"ח הפניות לשנת 2011

נציב תלונות הציבור בחברת החשמל מפרסם את דו"ח הפניות לשנת 2011

בשנת 2011 התקבלו בחברת החשמל  17,145  תלונות והשגות לקוחות (לעומת 18,705 תלונות והשגות אשתקד), אשר לאחר בדיקתן נמצאו כ- 32% מהן מוצדקות . מדובר בירידה של 9% בהשוואה לשנת 2010.  כך עולה מהדו"ח השנתי של נציב תלונות הציבור של חברת החשמל לשנת 2011. יודגש, כי בשנת 2010 33.3%  אחוז מהתלונות וההשגות  נמצאו כמוצדקות.

עוד עולה מהדו"ח, כי הנושאים המרכזיים בתלונות הם דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (40.4%), חיובים בחשבון החשמל (15.5%) תלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (14.8%), אמינות אספקה (6.6%), איכות הסביבה (5.3%) וזמינות וטיב שירות (3.2%).

הנושאים בהם נרשמה ירידה במספר התלונות: אמינות אספקה, ירידה של כ-  27% לעומת שנה קודמת, בביצוע עבודות רשת וחיבורי חשמל לבתים – ירידה של כ- 22% לעומת שנה קודמת, תחום  איכות הסביבה – ירידה של כ- 16.5%, דרישות לקוחות לפיצוי כספי בגין נזקים ירידה של כ- 9%.   בשנת 2011  שילמה חברת החשמל ללקוחותיה  כ- 5 מליון שקל  בגין נזקים.

אלי גליקמן, מנכ"ל חברת החשמל ציין, כי העובדה שלמעלה מ-96% מהתלונות הגיעו ישירות לנציבות תלונות הציבור של החברה, או למחוזותיה, ורק אחוז זעום הגיע באמצעות גורמים חיצוניים,  מעידה  על האמון הרב של הציבור באיכות ואמינות הטיפול של חברת החשמל בכל תלונה. "חברת החשמל משרתת את כלל מדינת ישראל ומספקת חשמל 24 שעות ביממה, כל השנה. או שואפים ופועלים  כל הזמן לשפר את השירות ללקוחותינו.  על אף  האינטנסיביות הרבה והיקף הפעילות האדיר שלנו –  השירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו  הוא ברמה גבוהה מאד", הדגיש גליקמן והוסיף "אנו רואים בכל פניה ותלונה כלי ומשוב חיוני למתן פתרונות לבעיות שלא נפתרו ולזיהוי נקודות תורפה – דבר המסייע לשיפור מתמיד של שירות החברה ללקוחות. ואכן אנו משפרים את רמת השירות בצורה עקבית".

Print Friendly, PDF & Email
אלי גליקמן חברת חשמל חח"י נציב תלונות הציבור

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

7 תגובות

  1. שמוליק דורון הגב 4 בנובמבר 2013 בשעה 16:40

    נציג בשם שלומי ממחוז דן סרב להזדהות ולתת את שם משפחתו. כמו כן דיבר לא בנימוס וניתק את השיחה שהתעקשתי שייזדהה

  2. יצחק יצב הגב 21 במאי 2020 בשעה 16:25

    קיבלתי חשבון לתשלום מחברת החשמל .הסכום שולם במלואו (וגם לא נישארו חובות לגבי תשלונים קודמים).בגוף הודעת התשלום ,הופיעה הערה כי עלי לשלם סכום של 400 שח לערך,(ללא פירוט על איזה חוב מדובר).בנוסף נאמר שם ,כי אי תשלום החוב יגרור ניתוק ותשלום נוסף עבור הוצאות חיבור. לא ברור כלל על איזה חוב מדובר וניראה שמדובר "בשיטת מצליח"לסחיטת כספים…. ברור שיש למגר תופעה ניפסדת שכזו ויפה שעה אחת קודם.מה גם ומדובר במונופול המנצל לרעה את כוחו כנגד הצרכנים הסרים למרותו.נידרשת כאן היתערבות נציב קבילות הציבור ואירגוני צרכנות כנגד חברת החשמל . הערה : כשמבקשים שנציג החברה יחזור (בגלל עומס בקוים וזמני המתנה ארוכים) ,חוזר הנציג כעבור כמה שעות ומנתק מייד….

  3. סול אביכזר הגב 14 ביולי 2020 בשעה 13:06

    כבר חודשיים שאנני מקבלת תשלום בסך 20.000 שח על רשת סולרית שלחתי במייל את החשבוניות מנסה כבר עשרות פעמים להשיג נציג בטלפון מעל שעה המתנה ולא עונים איך אפשר להשיג אותכם זו חוצפה הכסף שלי יושב אצלכם ואתם לא טורחים להפקיד לי אותו מבקשת לטפל בדחיפות

  4. ריקי חזן הגב 15 ביולי 2020 בשעה 13:34

    לאברור לי למה ומדוע אני צריכה לנסות להתלונן ,5 פעמים למלא פרטים ולחזור שוב 7ש7ב לאותו אתר.

  5. יצחק נח הגב 11 באוקטובר 2020 בשעה 15:53

    שלום יש לי קובלנה על עובד מחלקה טכנית גוש דן יחס אנושי ירוד ומצריך טיפול תודה אני חשמלאי 0505300297

  6. גמעה הגב 8 באפריל 2021 בשעה 20:09

    אני לא עובד במצוקה חברת חשמל שלחו לי התראות .עם ריבית. נציגה סירבה שידבר אותי מנהל ונתקה את הסיחה ומאימת על ניתיק . משלמים יותר

  7. ולגרין מיכאל הגב 16 בנובמבר 2021 בשעה 16:59

    נכון בשעות הבוקר צלצלתי לחברת החשמל, השארתי הודעה ואמרתם שתחזרו, נכון חזרתם לאחר כמה שעות,
    אבל כאשר חזרתם וזה קורה לעתים קרובות ממשיכים להמתין 12-15 דקות.
    די נמאס ,אנא מכם תחזרו כאשר אתם פנויים לשיחה
    אני גר בקריית מוצקין 2/33 ברחוב בן צבי.
    פלפון 0522613842

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס