תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
החל שלב המיון המוקדם במכרז של כביש חוצה ישראל צפון
אירית אוליצקי 3 במרץ 2011 9:14 אין תגובות

וועדת המכרזים הבין משרדית המשותפת למשרדי האוצר והתחבורה וחברת כביש חוצה ישראל פרסמה אתמול את מסמכי המיון המוקדם למכרז של החלקים הצפוניים של כביש חוצה ישראל הנקראים קטעים 3 ו-7. מדובר במכרז בינלאומי בשיטת ה-BOT במסגרתו יידרש הזכיין לתכנן, למממן, להקים ולתפעל כביש אגרה במשך תקופה של עד 30 שנה שבסיומה וחזר הכביש לידי המדינה.

Print Friendly, PDF & Email
החל שלב המיון המוקדם במכרז של כביש חוצה ישראל צפון

החל שלב המיון המוקדם במכרז של כביש חוצה ישראל צפון

וועדת המכרזים הבין משרדית המשותפת למשרדי האוצר והתחבורה וחברת כביש חוצה ישראל פרסמה אתמול את מסמכי המיון המוקדם למכרז של החלקים הצפוניים של כביש חוצה ישראל הנקראים קטעים 3 ו-7. מדובר במכרז בינלאומי בשיטת ה-BOT  במסגרתו יידרש הזכיין לתכנן, למממן, להקים ולתפעל כביש אגרה במשך תקופה של עד 30 שנה שבסיומה וחזר הכביש לידי המדינה.

הממשלה באישור וועדת הכללה, קבעה כי הפרויקט יבוצע בשיתוף המגזר הפרטי ויופעל ככביש אגרה בקטעים 3 ו7. קטע 7 הינו ממבואות יוקנעם ועד מחלף תל קשיש. אורכו של הקטע הינו כ- 5 קילומטר הכולל מנהרה באורך של כ-1.7 ק"מ. קטע 3 הינו ממחלף תל קשיש דרך מחלף העמקים עד מחלף סומך. אורכו של הקטע הינו כ-12 ק"מ הכולל מנהרות של כ- 2 ק"מ.

ביצוע החלקים הצפוניים של כביש חוצה ישראל הינם חלק מתוכנית "נתיבי ישראל" שאושרה ע"י הממשלה בתאריך  24.2.10 שעניינה חיזוק וקישור הפריפריה באמצעות רשתות דרכים ומסילות לאיזור מרכז הארץ.

המכרז הבינלאומי לביצוע הפרויקט כולל שני שלבים : הראשון הליך מיון מוקדם והשני הגשת הצעות ע"י המציעים אשר ימצאו מתאימים בתום הליך המיון המוקדם.

על הגופים אשר יגישו הצעותיהם בהליך המיון המוקדם יהיה לעמוד במספר תנאי סף שעניינם יכולת מקצועית ואיתנות פיננסית של המתמודדים כדלהלן ובין היתר: ניסיון מקצועי בביצוע מנהרות באורך כולל של לפחות 4.5 ק"מ והקמת תשתיות תחבורתיות בהיקפים כספיים של למעלה מ-150 מליון שקלים. כמו כן, יש להוכיח יכולת פיננסית שתאפשר לדעת וועדת המכרזים למתמודדים להעמיד את ההון הנדרש להקמת הפרויקט בהתאם לאמות המידה שהגדירה ועדת המכרזים, כגון:

  • מחזור הכנסות שנתי ממוצע של למעלה מ-400 מלש"ח.
  • תזרים מזומנים ממוצע חיובי בשלוש השנים האחרונות .
  • הון עצמי של כ- 1.5 מלש"ח על כל 1% אחזקות במציע.

המועד האחרון להגשת ההצעות במסגרת הליך המיון המוקדם הינו 31.5.11 הגשת הצעות בשלב השני של המכרז צפוייה להיות ברבעון הראשון של 2012.

החשב הכללי במשרד האוצר, שוקי אורן בירך על היציאה לדרך של הליך הארכת כביש חוצה ישראל. הוא ציין כי שיתוף פעולה פורה בין הגורמים השונים המעורבים בתהליך הינו המפתח להצלחת הפרויקטים בשיתוף המגזר הפרטי כאשר כביש חוצה ישראל הינו אחד מהפרויקטים המוצלחים ביותר בשיטה זו.

אורן הוסיף כי הוצאת פרויקטים תשתיתיים של הממשלה בשיתוף הסקטור הפרטי הינה מנוף לביצוע יעיל ואיכותי של תשתיות תוך עמידה בלוחות זמנים ובתקציב. "המכרז להקמת הקטעים הצפוניים מהווה נדבך מרכזי במסגרת כלל פרויקטי התשתית שמקדמת הממשלה בשיתוף הסקטור הפרטי ובהם מכרזים להקמת מתקני התפלה, תחנות כוח סולאריות באשלים, מרכז ההדרכה של משטרת ישראל, גנזך המדינה ועוד".

Print Friendly, PDF & Email
כביש 6 משרד האוצר תחבורה ירוקה תשתיות תחבורה

אירית אוליצקי |להציג את כל הפוסטים של אירית אוליצקי


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס