בעידן פיזור המדיות ושינוי מכריע בשוק הפרינט, יש שאלות מהותיות שמנהל כללי צריך לעמוד עליהם כשהוא מאשר תקציב פרסום. כי מה שקורה כעת בשוק, זה שתוכן מקדם, פייסבוק, אינטגרם, ושאר ירקות ופירות חברתיים של השיטה החדשה. על פי תפיסת העולם והפילוסופייה שמנחה אותנו כצוות הנה מה באמת יוצא בשורה התחתונה ללקוח? לעיתים טיפול לא זהיר במשבר יחסי ציבור, או קמפיין הטמעת מוצר, או מיצוב בתערוכות וכולי. השקעת סכום ומה התוצר הסופי שאפשר למדוד כהון פוליטי או הון דיגיטלי?
בעידן פיזור המדיות ושינוי מכריע בשוק הפרינט, יש שאלות מהותיות שמנהל כללי צריך לעמוד עליהם כשהוא מאשר תקציב פרסום. כי מה שקורה כעת בשוק, זה שתוכן מקדם, פייסבוק, אינטגרם, ושאר ירקות ופירות חברתיים של השיטה החדשה. על פי תפיסת העולם והפילוסופייה שמנחה אותנו כצוות הנה מה באמת יוצא בשורה התחתונה ללקוח? לעיתים טיפול לא זהיר במשבר יחסי ציבור, או קמפיין הטמעת מוצר, או מיצוב בתערוכות וכולי. השקעת סכום ומה התוצר הסופי שאפשר למדוד כהון פוליטי או הון דיגיטלי?
מתודולוגיית תשתית מדיה עצמית
שליטה בתוכן
תפקידו האורגאני של מנהל השיווק הנו למהל את השפה הארגונית במהודק ולשמור על התקציב למטרות שמשרתות מטרות הנושקות למוקדי הרווח של הארגון. פרסום במדיות חיצוניות השומרות לעצמן את קהל היעד ואת המדיה שיוצרה עבורכםובכך אתם רוכשים גושפנקא ציבורית כו או אחרת. עם זאת יכולת השליטה שלכם במידע לעיתים זולגת ומותירה ברשת רשמים שאינם תואמים את את מטרות חברה. העיקרון הראשון של השיטה הנה ייצור מדיה מהודק כשכל הזכויות שמורות לארגונכם, שהמסרים השיווקיים יהיו גנריים יותר ותוכלו להשתמש במוצרי הדפוס והמדיות לכלל הציבור הממוקד. יותר נקיים, וחפים מכל אתוס כזה או אחר. עידן התקשורת החדש מחייב את הארגונים לפעול בצורה כזו בגלל זליגת המדיות היוצרות באזז שלילי בהינף מקלדת ע"י כלים פשוטים. השליטה בתכנים מאפשרת יכולת לגדל יצירה עצמאית שמשרתת את הארגון וחוסכת הון לאורך זמן, תפיסת המעגל של הבקרה בעידן הדיגיטאלי היא בסיס לארגונים ציבוריים וחברות המחוייבות לקהילה וכולי.
שליטה בדטא בייס והשבחתו
בתהליך הראשוני של המחקר בעבודת הארגון של מערך השיווק אנו מנטרים ומטייבים את כל הדטא בייס של אנשי הקשר, הלקוחות, קהלי היעד, הספקים וכולי. שם אנו בונים יעדים ארגוניים לצמיחה של מנויים בתוך הארגון. המטרה היא להצמיח כרם ענבים דיגיטלי המחובר ככרם. שיד אחת נושקת לשניה ואף מצמיחה אותו. הרשת נדמית לי כשדות של תבן. צריך פשוט לזרוע במקום הנכון והריאקציות מיידיות. אך ההבדל הנו שאתה שוטלט בקהל שלך. יש לך שקט נפשי להגיב ולהניע תהליכים וחיסכון אדיר בעלויות פרסום. עם ארגון המידע יש יכולת שליטה בתוכן היוצא מהחברה, ולמנוע משברים משפטיים מיותרים ויקרים. ישנם מספר מוצרים קיימיםכמו ניוז לטר, פייסבוק, אתר עצמאי של החברה, מגזין מודפס שנתי וכולי. הצוצר לא משנה, משנה הגישה.
עיקרון השליטה בייצור ובהפצה מייצר עץ פרסומי מדהים המכיל ביטחון בהשקעות ונותן תחושת סיפוק לרוח החברה ולמנהליה בכך שהם רואים את מנגנון החברה גם מבחוץ. מהודק וגנרי ומכירתי.זו שיטה המאפשרת למנהל להציג את הפרסום באור שונה, כמאגר נכסים המתפתח עם השנים, כמו חממה. מעבר לכלכליות, ישנה גישה מקצועית אני דוגל בה כעת, שהכל פרוץ וכל שוטה ברשות הרבים מרשה לעצמו להשתלח. ולכך יש משפטנים בצוות שלנו המאפשרים מחיקות של מסרים בלתי ראויים.
ההשבחה הנה מנגנון טבעי של אנשי המכירות והשיווק ועובדי החברה שמגייסים מנויים תוך כדי עבודה ושיחה, או החזר השקעה על פעילות כנסים. שם אנו צדים מיילים של לקוחות ומעניינים אותם בתוכן עינייני ומייעל לתחום עיסוקם. ובכך תוך תהליך של שנה אפשר להציג תוצאות מדידות ולעבור את הערפל של עולם הפרסום הישן. אנו מאפיינים בתהליך העבודה את הפרמטרים האלה וממנפים את מיקום החברה במנועי חיפוש תוך שימוש בגלי הבאזזזז לתוצאת פריחה של מדיה עצמאית.
עיקרון ההפצה
ההפצה היא מלאכה יצירתית.והיא צריכה להיות מאוד פרטנית בעידן ריבוי המידע בחשבון המייל של הלקוח. למשל אם אתם רוצים למכור גנרטור או מערכת סולארית ביתית לא תשווקו אותה לבית חולים שיבא. אלא לבתים חד קומתיים או ציבור הקמפינג. אתה כל הזמן צריך להיות מחובק לחץ ולמטרה. למקד את הקמפיין ברמת צורך ונצרך כדוכיפת המאכילה את בנה מפה לפה. רמות הדיוק הנדרשות בפילוח של קהל המטרה. ולכן איסוף מדיה עצמאי ומערך ניהולי של זה היא כלי ושיטה המגביר מכירות. וחשיפה לקהל ספציפי. בתהליך בניית התשתית של מערך ההפצה אנו חדגישים לפלח את המיקרו קוסמוס של התוכן מול ההפצה והזהות של מקבלי התוכן ומקור פעילותם. ההשקעה חוזרת מהר, זו השקעה שמנציחה את הפעילות לאורך שנים. למשל השקעתם סכום בכנס, הבאתם דוברים, שלטים, דגלים מיתוג, הזמנות וכולי. אם לא התבצעה הקלטה בוידאו של האירוע לא הנצחתם ויצרתם יכולת שימוש חוזר בהשקעה והפצת התוכן שממילא כבר שילמתם עליה. יצירת ניוז לטר או סרטון קצר או ערוץ יו טיוב, תמקסם את ההשקעות ליצירת הון דיגיטלי.