האם סרטונים הפכו להיות השפה החדשה של העולם? האם אנחנו קוראים רק כותרות ומעבירים מהר לדבר הבא? האם הסלולרי שינה את הייקום?
האם סרטונים הפכו להיות השפה החדשה של העולם? האם אנחנו קוראים רק כותרות ומעבירים מהר לדבר הבא? האם הסלולרי שינה את הייקום?
מאת: ארנון מעוז
בצורה חד משמעית מחקרים רבים מצביעים על ירידה משמעותית בכמות הטקסטט שאנשים צורכים מצגים, מחשבים, סלולרי סרטונים ותכתובות קצרות. וידאו ארגוני יש לו הרבה מטרות יצירתיות ושיווקיות. אבל בגלל השיטה של האלגוריטם של גוגל הוא מפריד את סוגי המדיות השונים על אותה מילה, וייתכן שהמתחרה שלכם לא עשה את אותם פריסת מדיות אתם תצליחו לקדם נכסים אורגאניים ברשת. הנכס האורגאני הנו השגריר שלכם ברשת והוא הגורם השיווקי הזול ביותר עם תחרות על מילות מפתח והעיסוק שלכם. תוכן צריך להיות מוטמע במספר ערוצים ודרכים כדי התוצאות הראשונות במנועי חיפוש.זהו אחד וסרטוני וידאו יכולים להיות כלי מהותי לקידום העסק ותכניו.
תפיסת הסרטון הקצר
בעבודתי בעברי בוואלה! חדשות כעורך בדסק חדשות הייתי אמון על שידור החדשות בוידאו ב 2007 ואז רק הגיח לאוויר העולם היו טיוב ומהפיכת העלאות, הייתה דילמה על אורך הסרטונים. והמסקנה הייתה עם השנים, שתרבות הפייסבוק ניצחה את אורך הסרטון. והדקה הראשונה היא הצמשמעותית ביותר ולא יעלה על אורך של 2:30 דקות. ההתנהגות של המשתמש בתוך הממשקים מוכיחה שהסבלנות במכשיר סללורי, או מחשב פחותה ממכשיר טלביזיה משמעותית, עקב המבנה הפיזי של השימוש ואופניו. לכן סרטון חייב למצות את הרעיון שלו במינימום זמן כדי שתהיה לו משמעות. אנשים שופטים את הסרטון במקרה הכי ארוך ב30 שניות. ולכן התסריט של הפתיח, והסרטון עצמו צריכים להיות מאוד מדוייקים וממוקדים למסר. לפעמים עדיף לייצר יותר כמות סרטונים כדי לשרת את רעיון ההפצה המחולקים על פי מילות מפתח.
איך עושים את זה?
מחפשים מה אנשים מחפשים בגוגל לעצות וטיפים בקשר לתחומכם, מתקשרים לצוות תשתיות ואנחנו מאפיינים לכם קונספט ומהות.
ומשם לעבודה!
צור קשר [email protected] 052-6939152
ומשם נאפיין את התהליך וניגש לביצוע.