מיום שלישי, 1.11 בשעה 22:00 ועד יום ראשון 6/11 בשעה 8:00 יושבתו מרבית השירותים
צילום: יוסי וייס, חברת החשמל
חברת החשמל ממשיכה בשלב השני של המעבר למערכת ממוחשבת מתקדמת לניהול שירות לקוחות. המעבר למערכת החדשה מתבצע בכמה שלבים במשך כמה חודשים וכל אחד מהם מצריך השבתה זמנית של שירותים נרחבים ללקוחות. המערכת המתקדמת תאפשר ללקוחות לקבל בעתיד הקרוב מידע מעודכן ולבצע פעולות שונות במגוון רחב של ערוצים תקשורת.
במהלך המעבר לשלב השני בשדרוג המערכת שיחל מיום שלישי, 1.11 בשעה 22:00 ועד יום ראשון 6/11 בשעה 8:00, יושבתו מרבית מהשירותים וצפויים עיכובים במוקד שירות הלקוחות, אך לא צפויה כל פגיעה באספקת החשמל.
במהלך ימים אלו מוקדי השירות 103 יטפל רק בתקלות באספקת החשמל ובמפגעים דחופים. בשרות 103 באתר ובאפליקציה לא יתאפשרו תשלומי חשבונות, עדכון קריאת מונה, בירורים, הזמנות, העתקי חשבונות, החלפות שם לקוח וכד'. כמו כן, משרדי קבלת הקהל יהיו סגורים בימים רביעי וחמישי, 2-3/11. ניתן יהיה לשלם חשבונות בבנק ובבנק הדואר.
ללקוחות בעלי מונה מת"מ (מונה תשלום מראש) לא תהיה אפשרות לרכוש קוד לטעינת המונה בימים אלה. לכן, בשירות 103 לא תתאפשר רכישת קוד החל מיום שלישי 1/11 בשעה 22:00. בסניפי הדואר והפיצוציות לא תתאפשר רכישת קוד החל מיום רביעי, 2/11 בשעה 14:00. אפשר יהיה לרכוש קודי מת"מ החל מבוקר יום ראשון, 6/11 בשעה 8:00. לכן, כדי הימנע מניתוק המונה בעקבות סיום האשראי, יש לבדוק את היתרה שבו מועדים אלה ולדאוג לרכוש כמות מספיקה עד לתחילת השבוע שלאחריו.
בימים הראשונים, עם כניסתה לפעולה של המערכת החדשה, כצפוי בהטמעת מערכות מחשוב מורכבות חדשות, יתכנו עיכובים בקבלת שירות וביניהם בזמני המענה במוקדי 103, זמני המתנה ארוכים מהרגיל בקבלת קהל וטיפול בחשבונות ולכן, חברת החשמל ממליצה להסתייע עד כמה שניתן, בשירותי אתר האינטרנט ובאפליקציה של חברת החשמל. לקוחות שקיבלו חשבון שהמועד האחרון לתשלום הינו בימי שדרוג המערכת, יוכלו לשלמו עד ליום 13/11/16 ללא חיוב בריבית.
לקוחות מחוז חיפה של חברת החשמל, עוברים במהלך זה למערכת החדשה. לקוחות אלה יקבלו מספר חשבון חוזה חדש, שמספרו יופיע בחשבון החשמל הראשון שיישלח לאחר המעבר. משרדי קבלת הקהל במחוז חיפה ובקריות יהיו פתוחים בימים ראשון עד חמישי 6-10/11 בין השעות 8:00 –12:00 בלבד.