הקמפיין מציג את היערכות חברת החשמל לחורף לצד פנייה לציבור הלקוחות ופירוט דרכי ההיערכות מצידם
חברת החשמל נערכת לחורף ויוצאת בקמפיין הסברה חדש עם הדמויות שקע, תקע ושטקר, תחת המסר "אין צורך לברוח מהחורף. כדאי להיערך לקראתו". הקמפיין עלה השבוע בטלוויזיה, ברדיו וברשתות החברתיות, והוא מכוון למגזר הכללי, הרוסי, החרדי, הערבי והאתיופי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, בתקציב של 2.2 מיליון ₪.
הקמפיין מציג את פעולות ההיערכות לחורף בהן נוקטת חברת החשמל: שטיפת מבדדים, גיזום עצים הקרובים לחוטי החשמל וגיוס צוותי גיבוי, לצד פנייה לציבור לקוחות החברה ופירוט פעולות שהם יכולים וצריכים לנקוט מצדם: התרעה על עצים שקרובים לחוטי החשמל, חיזוק דודים, עציצים וכל מה שיכול לעוף ברוח החזקה, לפגוע בקווי החשמל ולפגוע באספקת החשמל הסדירה.
אורן הלמן, סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת בחברת החשמל: "לפני כחצי שנה החליטה חברת החשמל להקצות את עיקר משאבי הפרסום שלה לפרסום מכוון לקוח ושירות הסברה בנושאים תפעוליים ובכללי התנהגות בטוחה בסביבת חשמל. הקמפיין, בכיכובן של הדמויות האהובות שקע, תקע ושטקר, הינו תוצר של האסטרטגיה החדשה ומטרתו להכין את לקוחות חברת החשמל לקראת החורף ואירועי מזג אוויר חריג".
בנוסף לקמפיין ההסברה, לקוחות חברת החשמל יקבלו בחשבון החודשי של חודשים ספטמבר-אוקטובר 2016, מידע בנושא היערכות לחורף, תחת המסר: אמנם בחוץ עדיין קיץ…אבל מזג האוויר יכול להפתיע! הכוללת טיפים כיצד ניערך נכון כדי לצמצם תקלות בחורף.