תשתיות מחקר-קהל יעד
כיום בעולם ריבוי המדיות והפייסבוק, אתרים, רשתות עסקיות, אתרי אינטרנט למכביר, אתרי חדשות, עולם הפרסום שינה את פניו מהצורה המסורתית שהכרנו. פעם היינו מפרסמים מודעה, כתבה, והיינו מקבלים פניום היום העולם הנו עולם מתוחכם שהכלי המרכזי שלו תלוי במערכות חכמות ומיקוד הפרסום והשיווק בצורה יעילה הרבה יותר מהעבר. גוגל ופייסבוק יצר מערכות הממקדות את החיפושים ומביאים לכם לידים איכותיים למוצר או השירות שאתם מציעים.
בתהליך המיתוג והשיווק אנו מייחסים למחקר את מלוא כובד המשקל של ההשקעה העתידית על מנת להשביח את קהל הלקוחות ולשמר את הקיימים. במסגרת הפעילות שלנו בעשור האחרון יש ברשותינו מאגרי מידע ענקיים שמשרתים אותנו נאמנה בתהליך המחקר בתעשייה הישראלית.
איך עובד התהליך?
אנחנו שולחים שאלון קצר למנהל השיווק או המכירות. בטופס ישנם שאלות מיקוד מהותיות על מטורת הפעילות ובעיקר מי קהל היעד שרוצים לפנות אליו. בכל ארגון יש מכלול של בעלי תפקידים, למשל אם אתם מוכרים כבלים להולכת חשמל חדשניים למי תפנו בתוך הארגון? למנהל הרכש? למהנדס הראשי? לתפעול? ללוגיסטיקה? בתהליך המחקר אנחנו מאפיינים את הקהל ואת המיקוד של המהלך. ובתהליך מייצרים מוצרי מדיה ממוקדים למהלך הנקודתי המשרתים את רעיון עיקרון היידיות בין צורך למוצר.
שיטת הפינצטה
כיום במדיה החדשה יש לנו מכלול אפשרויות לייעל את התקציב הפרסומי. אחרי שלב א' אנחנו מפעילים את מחלקת המחקר שלנו שפונה ישירות לאותם גורמים ומעניינים אותו במוצר, כנס, ארגון. אנו יוזמים מפגשים, או קמפיין מדיה ממוקד על פי מסקנות המחקר וממקדים את המהלכים על מנת להתאים את הצורך למוצר כמו כפפה ליד. בכך אנחנו מייעלים את העלות ומביאים תוצאות בזמן אמת לארגון.
היישום של השיטה בפועל ממש
לאחר התהליך הנ"ל צוות תשתיות מדיה יפיק מוצרי מדיה ממוקדים בעלי ערך מוסף אמיתי על מנת להביא את הבשורה לקהל היעד הממוקד לאחר בירור הצרכים ולהגיע לעיניים והאזניים הנכונות. לאחר ייצור המוצרים אנו נצא לשיווק בכוחות משותפים עם מערכות המידע שקיימות בתוך הארגון עצמו. עם שילוב של דטא בייס שנגייס למהלך ונשתמש בכל זרועות המדיה שקיימות על מנת לייצר הון דיגיטלי ברשת, דרך פלטפורמות קיימות של גוגל ופייסבוק ושאר ירקות.אבל ההשקעה תהיה רק להביא את הטראפיק לערוץ התוכן שלכם והוא נכס בלעדי שרק ברשותכם.
צרו קשר, ויאללה לעבודה!
צרו קשר עם נציג תשתיות [email protected] ומשם נמשיך ונמקד אתכם במחקר איכותי ובעל תוצאות יעילות והצלחות שיווק ומכירות.