צוות תשתיות מאמין כי בתהליך המיתוג יש לאתר את נקודת הייחודיות של הארגון וערכיו הנמדדים ע"י מחקר ופיתוח ענפי השיווק של אותו ארגון ספציפי. ההתמחות שלנו בשנים האחורות הייתה בארגונים גדולים וחבים ובעלי מגוון תחומי ייצור ושיווק בענף התעשייתי והאנרגיה.
איך זה עובד?
לאחר פגישה עם ההנהלה וצוות המכירות נאפיין את תחומי המיקוד שאנחנו רוצים למתג, נייצר מחקר פנימי בתוך הארגון וסיעור מוחות. לאחר בירור הצרכים והנסיבות והמיקוד נייצר מספר כיוונים ראשוניים ונעביר אותם לצוות מקבלי ההחלטות לעיון.
שלב ההכוונה
לאחר הצבעה על כיוון של צבע, צורה, אנרגיית המותג, נמשיך מתוך המגוון לזקק את המוצר עד להבאתו להטמעה בכל מוצרי הארגון עד רמת חתימה במייל ומיקוד הצורה והתוכן לייעול התדמית של מוצר ומיצוב החברה כלפי הצוותים הפנימיים וכמובן מול הלקוח.
השיקולי של צבע וצורה הם אינסופיים, ותמיד יש דילמות שרק עבודת צוות עם הרמוניה תביא תוצאות מיידיות ואפקטיביות לאורך שנים. אנחנו רואים את עצמינו כמראה של הארגון ומשקפים את הצרכים של הארגון ליצירת תדמית ותוכן שיווקי אמיתי שישרת אתכם לאורך זמן. כמעין עין צופייה על הארגון.