יש לכם רעיון לכנס חברה? יש לכם צורך לחדור לשווקים חדשים? אתם לא יודעים מאיפה להתחיל?
צוות תשתיות עם עשור של הפקות ענק של וועידות וכנסים ואפילו חתונות שטח לפעמים( בשביל החבר'ה). אנחנו מלווים את הלקוח משלב הבנייה, הקונספט עד שלב פתיחת השמפניות.
לתשתיות מדיה יש ניסיון עשיור להפקות יזומות והפקות מוזמנות. מהו התהליך? איזה לוקיישן לבחור? מהו התוכן שיש ליצוק לאירוע? לעשות אותו בבוקר? בערב? איזה מוצרי מיתוג יש לייצר? איך מגיעים לקהל היעד? המון דילמות קיימות בניהול אירוע מוצלח לשביעות רצונם של כל הצדדים.
איך זה עובד?
בפגישה הראשונית אנחנו מאפיינים את המטרות והיעדים של הארגון ביצירת האירוע, לעיתים תפקידו של האירוע לייצר מכירות, לעיתים נוכחות בשוק והפגנת כוח לעובדים ולספקים והלקוחות, לעיתים הוא כלי שיווקי לייצר יחסי ציבור וליצור הון פוליטי ברשת ובמנועי חיפוש והוכחת פעילות של החברה.
תפקידנו לתת לך שקט תעשייתי להתמקד בלקוחות, והבאתם לאירוע. ואנחנו נאפיין את המזון, מוצרי מיתוג, מתנות, אווירה, מוסיקה, מיקום, תוכן, קמפיין שיווק ודף נחיתה ייעודי, טופסי הרשמה, איתור קהלי לקחות חדשים ע"י מחקר ממוקד להשבחת המותג והמכירות.
תקציב. איך מגדירים?
לאחר שהגדרנו את המועד והלוקיישן ואת מהות האירוע ממקדים את המזון ואת רמת ההגשה והספקים. נגיש לכם הצעת מחיר והערכת תקציב.חותמים ורצים לבצע!
מדיה והשבחת האירוע
אנחנו מקפידים על תיעוד מקצועי ע"י צוותי תשתיות כדי לקדם ברשת את האירוע כהון מיתוגי שיושב שם במנועי חיפוש כדי לייצר רווח אמיתי של השבחת המותג לאחר ההשקעה. הכלי התיעודי הנו השקעה בסיסית שאין לזלזל בה. היא מביא בכנפיה הווי פנים אירגוני וגם מייצגת ללקוחות חדשים את העוצמה והתיחכום של הארגון וממקסם את ההשקעה השיווקית.
להלן מספר אירועים שהפקנו מהמסד ועד הטפחות.
לקוח: אסקו ישראל, אירוע עשור.
הפקה, תוכן, שיווק, כתיבת נאום, הדרכה, הנחייה, בחירת לוקיישן, הפקת מדיה ושיווק.
לקוח: מכללת נובלרופין . תיאום לוקיישן, תפאורה, איתור קהל יעד, שיווק, מזור בינוי אוהל חיצוני, הפקה.
לקוח: מנהלת אילת אילות לאנרגיה מתחדשת
גיוס חסויות, הפקה, מזון, ספקים, גיוס קהל יעד בכירים, ניהול תוכן, מיתוג פיזי והקמה ופירוק.
דפוס, שיווק, פריסת מדיות, מימון, ניהול והפקה בפועל.