רכב הריינג'ר EV התחיל להיות משווק בישראל. מדובר על טרקטור משא חשמלי מלא המיועד לעבודה במתאר עירוני, שטח חקלאי ובסביבה תפעולית
לראשונה בישראל – ריינג'ר חשמלי
רכב הריינג'ר EV התחיל להיות משווק בישראל. מדובר על טרקטור משא חשמלי מלא המיועד לעבודה במתאר עירוני, שטח חקלאי ובסביבה תפעולית
ד.ל.ב מוטוספורט מקבוצת לובינסקי מודיעה על התחלת השיווק של הריינג'ר EV – ריינג'ר חשמלי בעל שני מקומות וארגז משא המונע בחשמל בלבד. הריינג'ר EV מוגדר כטרקטור משא חשמלי ומורשה לנסיעה בכבישים עירוניים. הרכב מיועד לעבודה במתאר עירוני, עבודה חקלאית ובסביבה תפעולית.
הריינג'ר EV מצוייד במנוע חשמלי המספק 30 כ"ס ואינו מצריך עמדת טעינה מיוחדת – באפשרותו להיטען מכל שקע חשמל ביתי רגיל של 220 וולט. טווח הנסיעה של הריינג'ר החשמלי עומד על כ-80 ק"מ. משקל ההעמסה המקסימלי שלו עומד על 453 ק"ג ויכולת הגרירה שלו עומדת על 681 ק"ג. הריינג'ר EV מצוייד במערכת הינע של 4X4 עם אפשרות לנעילת דיפרנציאל.
רווה תבורי, ראש תחום תחבורה חשמלית בקבוצת לובינסקי אמר כי "הריינג'רEV מספק פתרון תחבורתי מצוין ללקוחות שמעוניינים בכלי קל בעל יכולת עבירות טובה ועלויות תחזוקה ותפעול נמוכות במיוחד. מעבר להוצאות הנמוכות, הכלי מתנייד בשקט מופתי כמו כל כלי חשמלי, עובדה שתסייע לו להיות הבחירה הראשונה עבור לקוחות שצריכים להתנהל בשטח מעט מורכב, אך כזה שאפשר להעריך בו כלים שאינם מרעישים, כמו שמורות טבע, פארקים ושטחים תפעוליים בהם יש רגישות לרעש".
סרטון תדמית של הריינג'ר:
[wysija_form id="4"]
השאלה היא כל כמה זמן יש להחלמף סוללה עקב בלאי ומה מחירה…. זו הבעיה עם רכבים קטנים כאלה היום.