תשתיות אנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • עמוד הבית
  • צור קשר
מנכ"ל BYD הסינית: "רכבי טסלה – צעצוע לעשירים"
מערכת תשתיות 24 בפברואר 2014 16:22 תגובה אחת

היצרנית הסינית של רכבים חשמליים החלה למכור בחודשים האחרונים את הסדאן החשמלית Qin, שמתחרה במודל S של טסלה האמריקאית

Print Friendly, PDF & Email
מנכ"ל BYD הסינית: "רכבי טסלה – צעצוע לעשירים"

מנכ"ל BYD הסינית: "רכבי טסלה – צעצוע לעשירים"

הדחיפה הממשלתית לשוק המכוניות החשמליות בסין, כמו גם התחרות הגוברת בענף זה, מעוררות הדים. מנכ"ל היצרנית הסינית של רכבים חשמליים BYD, וואנג צ'אנפו (Wang Chuanfu), אמר בשבוע שעבר כי המודל של חברת טסלה למכוניות יוקרה חשמליות הוא "צעצוע ששמור לעשירים בלבד".

בראיון עמו אמר צ'אנפו כי לעומת זאת מכוניות BYD מיועדות לכולם. הוא הוסיף שסין היא השוק הגדול ביותר בעולם וכי החברה תמשיך עם תוכניותיה לייצור מכוניות חשמליות חרף התחרות הגוברת מיצרנים זרים כטסלה, חברה אמריקאית שבסיסה בקליפורניה. המודל פלאג-אין החדש של החברה, הוא הוסיף, סדאן חשמלית בשם Qin, "תהיה בסט-סלר השנה".

ה-Qin החלה להימכר בשנג'ן בדצמבר 2013 במחיר התחלתי של 189,800 יואן (כ-109,000 ש"ח) ומתוכננת להיכנס לשוק בשנגחאי במרץ השנה."תוך זמן קצר ה-Qin תהפוך להיות הרכב הנמכר ביותר בשנגחאי וההצלחה הזו תעבור גם לשווקים אחרים", אמר צ'אנפו. "התהליך הזה כבר קורה במהירות. נכון לעכשיו, הביקוש עבור ה-Qin עולה על ההיצע".

במקביל טסלה הכריזה מוקדם יותר החודש כי מודל S, הסדאן החשמלית שלה, תימכר בסין במחיר התחלתי של 734,000 יואן (כ-422,000 ש"ח). דוברה של טסלה הכריז כי, להוציא מחירי המכס והמיסים, מחיר המודל בסין שווה ערך לזה שבארצות הברית.

BYD נוסדה על ידי צ'אנפו ב-1995 ופותחה במקור כספקית לבטריות נטענות, לפני שהרחיבה את פעילותה גם לייצור מכוניות חשמליות. בזמן שמרבית הרכבים של BYD נמכרים בסין ובעיקר בשנגחאי, בייג'ינג, שאאנשי, גואנגדונג וצ'אנגשה, החברה ביססה את נוכחותה גם באירופה ובארצות הברית, שם היא מספקת רכבים שונים, ביניהם אוטובוס חשמלי.

Print Friendly, PDF & Email
BYD Qin טסלה מודל S מכונית חשמלית סין רכב חשמלי

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובה אחת

  1. שמואל סבג הגב 24 בדצמבר 2014 בשעה 19:08

    הסינים רואים רחוק ומנצחים – האוטובוס החשמלי הסיני BYD הינו עובדה מוגמרת ומוצלחת – בתור מומחה לרכב חשמלי – זה 50 שנה שאני מנסה לקדם את ההנעה המוטורית החשמלית בארץ – לא ירחק היום שרכבים חשמליים יחליפו את כל הכלים המזהמים שהרסו את איכות חיינו במשך 200 שנה .

השארת תגובה ל-שמואל סבג

ביטול

הכשרת מתקינים סולאריים

קורס חדש לתחזוקת מערכות סולאריות. בנו מחלקות חדשות! יש עתיד ארוך טווח.

הקשיבו לבוגרי מכללת תשתיות

קורס יזמים ומפקחים סולאריים

איתור עסק/שרות
חפשו עסק :
אזור החיפוש
חיפוש ברדיוס 20 קילומטרים
רישום למערכת מידע של תשתיות
ארכיון תשתיות – מגזינים
  • מגזין 001 ספטמבר 2010
  • מגזין 002 אוקטובר 2010
  • מגזין 003 נובמבר-דצמבר 2010
  • מגזין 004 ינואר-פברואר 2011
  • מגזין 005 מרץ-אפריל 2011
  • מגזין 006 מאי-יוני 2011
  • מגזין 007 יולי-אוגוסט 2011
  • מגזין 008 ספטמבר-אוקטובר 2011
  • מגזין 009 נובמבר דצמבר 2011
  • מגזין 10 ינואר-פברואר 2012
  • מגזין 11 מרץ-אפריל 2012
  • מגזין 12 מאי-יוני 2012
  • מגזין 13 יולי-אוגוסט 2012
  • מגזין 14 ספטמבר אוקטובר 2012
  • מגזין 15 מהדורה מיוחדת לכנס אילת אילות
  • מגזין 16 יולי אוגוסט 2013
  • מגזין תשתיות 17 דצמבר 2013
  • מגזין 18 אפריל מאי 2014
  • מגזין 19 יולי-אוגוסט 2014
  • מגזין 20 דצמבר 2014
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד