חברה ישראלית בשם DRiiVZ תהיה זו שתספק את מעכרות הטעינה וניהול המידע והבקרה של החברה. עם זאת, הנהגים ייאלצו להסתפק ב-15 עמדות להחלפת הבטריות
בטר פלייס משנה את שמה; תתקין עוד 3,000 עמודי טעינה בעתיד
'בטר פלייס' ספגה לא מעט מהלומות בשנים האחרונות עד שנאלצה להכריז על פירוקה הטראגי: כעת נראה שהבעלים החדשים של החברה, צחי מרקור, מבקש לבצע בה מספר שינויים קוסמטיים וטכניים, מתוך נסיון להחיות את מיזם הרכב החשמלי. במסגרת החידוש, חתם מרוקור על חוזה עם חברת DRiiVZ שתהיה אחראית לניהול מערכות הטעינה של החברה, לצד ניהול מערכות המידע, השליטה, הבקרה, השירות וגביית התשלומים של בטר פלייס. בהתאם לכך, שמה של החברה יישתנה וייקרא דרייבז- בטר פלייס.
החברה, שמנוהלת על ידי ישראלים, פעלה עד כה בעיקר באירופה ובארה"ב. במקביל לפעילותה השוטפת בתחום מערכות ההטענה ועיבוד המידע, היא צפויה להציג בקרוב אפליקציה ייחודית לסלולר במסגרתה תינתן לנהגים אפשרות לתכנון מוקדם של נתיב הנסיעה, כולל נקודות הטעינה שצפויות לו בדרכו ליעד.
נציגי החברה מסרו היום כי בעוד שתחנות ההטענה של הרכבים לא יעלו ככל הנראה על 15 במספר, הרי שעמודי ההטענה למכוניות צפויים לגדול ולהגיע לסכום של כ- 3,000, זאת לאחר תהליך פרישה שיתקיים גם בשטחם "חניוני הצלחה" המצויים אף הם בשליטתו של מרקור. כזכור, לפני כחודש אישר בית המשפט את רכישת בטר פלייס על ידי מרקור תמורת סכום של 11 מליון ש"ח, זאת לאחר שהמכירה לסאנרייז לא יצאה לפועל.
לדברי צחי מרקור, "EV net group השקיעה מיליוני שקלים בהיערכות לקראת מתן השירותים לנהגים ופעלה להרחבת רשת הטעינה בישראל, הוספת עמדות טעינה חדשות וחיבור עמדות טעינה שהיו מנותקות מהרשת ותמשיך לעשות כך בשבועות הקרובים. אנו פועלים בתיאום עם הלקוחות להרחבת רשת הטעינה הארצית התומכת תוך העמדת יעד של שלושת אלפים נקודות טעינה כבר בתחילת 2014".
צחי מרקור לא השקיעה "מיליונים" כי אין לו.
צחי מרקור לא פעיל בעולם כי הוא חייב לעובדיו לשעבר בארץ ובחו"ל מיליוני שקלים
צתי מרקור חייב לרשויות המס בעשרות מדינות מיליוני שקלים
צחי מרקור הוא נוכל שגרם הרבה כאב וצער להרבה מאוד אנשים טובים.