תשתיות אנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • עמוד הבית
  • צור קשר
עובדי בטר פלייס לנתניהו: אל תוותר על חלום הרכב החשמלי
מערכת תשתיות 13 ביוני 2013 13:04 תגובה אחת

העובדים לא מבקשים הזרמה תקציבית אלא קידום שורת החלטות רגולטוריות שיעזרו למיזם הרכב החשמלי לשרוד למרות מצבו הקשה

Print Friendly, PDF & Email
עובדי בטר פלייס לנתניהו: אל תוותר על חלום הרכב החשמלי

עובדי בטר פלייס לנתניהו: אל תוותר על חלום הרכב החשמלי

עובדי בטר פלייס לא מתייאשים: אמש שלח נציג עובדי החברה, עו"ד אופיר רונן, מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו ובו הוא קורא לו לעשות מספר צעדים בכדי להציל את החברה. רונן ציין במכתבו כי החברה לא מבקשת תמיכה כספית באופן ישיר אך הציע לראש הממשלה לעודד את הצלחת המיזם על רקע העובדה כי המכונית החשמלית תעזור לישראל להיגמל מעטיני הנפט העולמי, בו היא תלויה כל כך.

במכתבו פורש רונן את התמריצים השונים שמעניקות מדינות בעולם דוגמת ארה"ב ובריטניה לחברות הרכב החשמלי ומבהיר כי תמריצים כאלו יוכלו לשמור את "בטר פלייס" בחיים. מספר הצעות הניח רונן על השולחן: הראשונה שבהם היא רכישה של רכבים חשמליים מטעם המדינה עבור עובדיה, מתן הטבות לרוכשי רכבים חשמליים, הענקת מקומות קבועים לרכבים חשמליים בחניונים, הרחבת פיתוח התשתית לרכב חשמלי ועוד.

יש לציין כי בעבר ביקשה שרת הבריאות הנכנסת, יעל גרמן, לקבל רכב חשמלי מטעם המדינה (במקום זה ששורף דלק פוסילי) אך בקשתה נתקלה בסירוב. עם זאת, יש לציין כי נושא גמילתה של ישראל מנפט הינו נושא הקרוב במיוחד לליבו של ראש הממשלה שהקים את מנהלת תחליפי הנפט, בדיוק בשל מטרה זו.

בסיום מכתבם כתב רונן בשם העובדים "סביר כי בפתרונות להפעלת החברה, מרבית העובדים לא יהיו חלק ממנה..עם זאת, ולמרות שהעתיד התעסוקתי של רובנו לא יתאפשר במיזם, חשוב לנו כאזרחים וכמומחים לקבל את הבמה להציג את הדברים ולסייע בקבלת החלטות נכונות בדבר עתיד המיזם, לרווחת כלל אזרחי ישראל, והעולם כולו".

Print Friendly, PDF & Email
אופיר רונן בטר פלייס בנימין נתניהו מנהלת תחליפי הנפט רכב חשמלי

מערכת תשתיות |להציג את כל הפוסטים של מערכת תשתיות

מערכת תשתיות הוקמה בשנת 2008 ופועלת לקידום התעשייה הישראלית ומכילה חוקרים וכותבים מהשורה הראשונה בענפי הקיימות, הנדל"ן, האנרגיה והסביבה.

« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובה אחת

  1. ברק אברהמי הגב 15 ביוני 2013 בשעה 8:28

    צריך לפתוח את שוק הרכב החשמלי ולאפשר טעינה משקע ביתי

השארת תגובה ל-ברק אברהמי

ביטול

הכשרת מתקינים סולאריים

קורס חדש לתחזוקת מערכות סולאריות. בנו מחלקות חדשות! יש עתיד ארוך טווח.

הקשיבו לבוגרי מכללת תשתיות

קורס יזמים ומפקחים סולאריים

איתור עסק/שרות
חפשו עסק :
אזור החיפוש
חיפוש ברדיוס 20 קילומטרים
רישום למערכת מידע של תשתיות
ארכיון תשתיות – מגזינים
  • מגזין 001 ספטמבר 2010
  • מגזין 002 אוקטובר 2010
  • מגזין 003 נובמבר-דצמבר 2010
  • מגזין 004 ינואר-פברואר 2011
  • מגזין 005 מרץ-אפריל 2011
  • מגזין 006 מאי-יוני 2011
  • מגזין 007 יולי-אוגוסט 2011
  • מגזין 008 ספטמבר-אוקטובר 2011
  • מגזין 009 נובמבר דצמבר 2011
  • מגזין 10 ינואר-פברואר 2012
  • מגזין 11 מרץ-אפריל 2012
  • מגזין 12 מאי-יוני 2012
  • מגזין 13 יולי-אוגוסט 2012
  • מגזין 14 ספטמבר אוקטובר 2012
  • מגזין 15 מהדורה מיוחדת לכנס אילת אילות
  • מגזין 16 יולי אוגוסט 2013
  • מגזין תשתיות 17 דצמבר 2013
  • מגזין 18 אפריל מאי 2014
  • מגזין 19 יולי-אוגוסט 2014
  • מגזין 20 דצמבר 2014
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד