תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
שי אגסי תוקף: "מאמין במודל של בטר פלייס, לא בחברה עצמה"
איתי שטרן 10 בפברואר 2013 12:09 2 תגובות

אגסי ששמר עד כה על שתיקה ביחס לעזיבתו את בטר פלייס התבטא באופטימיות לגבי המשך פעילותה של החברה ואמר כי מודל החלפת הבטריות ינצח בסופו של דבר

Print Friendly, PDF & Email
שי אגסי תוקף: "מאמין במודל של בטר פלייס, לא בחברה עצמה"

שי אגסי תוקף: "מאמין במודל של בטר פלייס, לא בחברה עצמה "

שי אגסי, המייסד של חברת "בטר פלייס" ומי שנאלץ לעזוב אותה בבושת פנים לפני כחצי שנה, התבטא לראשונה על פועלה של החברה בכנס קלינטק 2013 שנערך בפאלם ספרינגס, ארה"ב. במהלך הכנס אמר אגסי כי הוא עדיין מאמין במודל העקרוני של החברה (זה העוסק בתחנות החלפה לבטריות) אך יש לו בעיה עקרונית עם התנהלות החברה עצמה. יש לציין כי גם כיום מחזיק אגסי ב-10% מהחברה. 

אגסי לא סיפק את סקרנותם הרבה של הנוכחים באולם וסירב למסור פרטים אודות עזיבתו את בטר פלייס. כמו כן ציין כי נאסר עליו לבטא כל אמירה ביחס לעזיבה זו ואיסור זה מושת עליו באופן משפטי. ההכרזה הנוכחית של אגסי מגיעה בעיתוי רגיש וזאת לאחר ש"בטר פלייס" הודיעה בשבוע שעבר כי היא עומדת לסגור את הפרויקטים שלה בתחומי ארה"ב ואוסטרליה בכדי להתמקד בשווקי הרכב הישראליים והדנים. 

בהמשך דבריו ציין אגסי את נתוני המכירה של בטר פלייס בינואר האחרון. הוא הבהיר כי הוא אופטימי לגבי עתיד המיזם של "בטר פלייס" ואמר כי נכון להיום שולטת בטר פלייס ב-0.5% משוק המכוניות בישראל וכי מספרים אלו עתידים לגדול לכיוון ה-0.6% ואף ל-0.7%, מספר ששווה ערך לעוד 50 אלף מכוניות חשמליות בשוק האמריקאי. 

בהמשך אמר אגסי כי גם אם "בטר פלייס" לא תצליח לחצות את עמק המוות (אותו שלב מורכב איתו מתמודדים סטארט אפים לאחר פריצתם) הרי ששיטת החלפת הבטריות נמצאת כאן בכדי להישאר וכי בסופו של יום לא יהיה מנוס לתעשיית הרכב החשמלי אלא לעבור למודל דומה. 

Print Friendly, PDF & Email
איכות סביבה בטר פלייס התייעלות אנרגטית רכב חשמלי שי אגסי תחבורה ירוקה

איתי שטרן |להציג את כל הפוסטים של איתי שטרן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

2 תגובות

  1. איציק הגב 11 בפברואר 2013 בשעה 12:41

    אני מאמין ביזמות בכלל ובצמצום רכב פולט גזים בפרט .הדבר הטוב היחדי שאפשר לומר על בטר פלייס שהיא בצעה אקזיט מוצלח על רעיונות .
    הבעייה :ריבוי מופרז ברכב חברה (1600-2000 סמק)
    המביא לעודף בנוסע לכל רכב
    יצירת עומס מיותר תוך הערים הגדולות
    סתימת כל החניונים .
    הצורך
    אימוץ רכב עירוני קל ,נוח קטן ובטיחותי,הכנסתו לפלח שוק ברור ומוגדר כגון עובדי חברה המשתמשים ברכבת וברכב חברה ,תוך שיתוף עם רכבת ישראל חברת חשמל חברות התדלוק ועיריות בנושא נקודות הטענה בשטחים פתוחים ,
    הפתרון המאולץ היה רכב כבד גדול 2000 סמק שהכביד על החברה
    ותקנו אותי אם אני טועה.
    זה מה שחשבתי וכתבתי בעבר אבל אף אחד לא שמע

  2. דר יובל הגב 15 בפברואר 2013 בשעה 18:46

    אני בין הקונים הראשונים של הפלואנס החשמלית והיא נוסעת בלי הפסקה. לי ברור שהמודל של החלפת מצבר הוטא המודל הנכון למכונית החשמלית, וכי הצלחת המכונית החשמלית מותנית בעיקר בזינוק במחירי הדלק שיהפוך את המוכנית התלויה בדלק מאובנים למאובן. זה ארוע גאו-פוליטי שנצפה בפי שי אגסי אבל העיתוי לא ידוע. אלא שהנסיון לשכנע את כל העולם בבית אחת נגד כל האינטרסים הוא היה יומרני מדי. לכן כולם צודקים, אגסי בחזון ובביצוע, מנהגיות בטר פלייס בהורדת היומרנות והשקעה בישראל קודם כל. אם יצליחו למכור פה אלפי ועשרות אלפי כלי רכב, יבואו גם מדינות אחרות בעקבות ישראל.

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס