בשנת 2011 התקבלו בחברת החשמל 17,145 תלונות והשגות לקוחות (לעומת 18,705 תלונות והשגות אשתקד), אשר לאחר בדיקתן נמצאו כ- 32% מהן מוצדקות . מדובר בירידה של 9% בהשוואה לשנת 2010. כך עולה מהדו"ח השנתי של נציב תלונות הציבור של חברת החשמל לשנת 2011. יודגש, כי בשנת 2010 33.3% אחוז מהתלונות וההשגות נמצאו כמוצדקות.
נציב תלונות הציבור בחברת החשמל מפרסם את דו"ח הפניות לשנת 2011
בשנת 2011 התקבלו בחברת החשמל 17,145 תלונות והשגות לקוחות (לעומת 18,705 תלונות והשגות אשתקד), אשר לאחר בדיקתן נמצאו כ- 32% מהן מוצדקות . מדובר בירידה של 9% בהשוואה לשנת 2010. כך עולה מהדו"ח השנתי של נציב תלונות הציבור של חברת החשמל לשנת 2011. יודגש, כי בשנת 2010 33.3% אחוז מהתלונות וההשגות נמצאו כמוצדקות.
עוד עולה מהדו"ח, כי הנושאים המרכזיים בתלונות הם דרישות לפיצוי כספי בגין נזקים (40.4%), חיובים בחשבון החשמל (15.5%) תלונות בנושא עבודות רשת וחיבורים לבתים (14.8%), אמינות אספקה (6.6%), איכות הסביבה (5.3%) וזמינות וטיב שירות (3.2%).
הנושאים בהם נרשמה ירידה במספר התלונות: אמינות אספקה, ירידה של כ- 27% לעומת שנה קודמת, בביצוע עבודות רשת וחיבורי חשמל לבתים – ירידה של כ- 22% לעומת שנה קודמת, תחום איכות הסביבה – ירידה של כ- 16.5%, דרישות לקוחות לפיצוי כספי בגין נזקים ירידה של כ- 9%. בשנת 2011 שילמה חברת החשמל ללקוחותיה כ- 5 מליון שקל בגין נזקים.
אלי גליקמן, מנכ"ל חברת החשמל ציין, כי העובדה שלמעלה מ-96% מהתלונות הגיעו ישירות לנציבות תלונות הציבור של החברה, או למחוזותיה, ורק אחוז זעום הגיע באמצעות גורמים חיצוניים, מעידה על האמון הרב של הציבור באיכות ואמינות הטיפול של חברת החשמל בכל תלונה. "חברת החשמל משרתת את כלל מדינת ישראל ומספקת חשמל 24 שעות ביממה, כל השנה. או שואפים ופועלים כל הזמן לשפר את השירות ללקוחותינו. על אף האינטנסיביות הרבה והיקף הפעילות האדיר שלנו – השירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו הוא ברמה גבוהה מאד", הדגיש גליקמן והוסיף "אנו רואים בכל פניה ותלונה כלי ומשוב חיוני למתן פתרונות לבעיות שלא נפתרו ולזיהוי נקודות תורפה – דבר המסייע לשיפור מתמיד של שירות החברה ללקוחות. ואכן אנו משפרים את רמת השירות בצורה עקבית".
נציג בשם שלומי ממחוז דן סרב להזדהות ולתת את שם משפחתו. כמו כן דיבר לא בנימוס וניתק את השיחה שהתעקשתי שייזדהה
קיבלתי חשבון לתשלום מחברת החשמל .הסכום שולם במלואו (וגם לא נישארו חובות לגבי תשלונים קודמים).בגוף הודעת התשלום ,הופיעה הערה כי עלי לשלם סכום של 400 שח לערך,(ללא פירוט על איזה חוב מדובר).בנוסף נאמר שם ,כי אי תשלום החוב יגרור ניתוק ותשלום נוסף עבור הוצאות חיבור. לא ברור כלל על איזה חוב מדובר וניראה שמדובר "בשיטת מצליח"לסחיטת כספים…. ברור שיש למגר תופעה ניפסדת שכזו ויפה שעה אחת קודם.מה גם ומדובר במונופול המנצל לרעה את כוחו כנגד הצרכנים הסרים למרותו.נידרשת כאן היתערבות נציב קבילות הציבור ואירגוני צרכנות כנגד חברת החשמל . הערה : כשמבקשים שנציג החברה יחזור (בגלל עומס בקוים וזמני המתנה ארוכים) ,חוזר הנציג כעבור כמה שעות ומנתק מייד….
כבר חודשיים שאנני מקבלת תשלום בסך 20.000 שח על רשת סולרית שלחתי במייל את החשבוניות מנסה כבר עשרות פעמים להשיג נציג בטלפון מעל שעה המתנה ולא עונים איך אפשר להשיג אותכם זו חוצפה הכסף שלי יושב אצלכם ואתם לא טורחים להפקיד לי אותו מבקשת לטפל בדחיפות
לאברור לי למה ומדוע אני צריכה לנסות להתלונן ,5 פעמים למלא פרטים ולחזור שוב 7ש7ב לאותו אתר.
שלום יש לי קובלנה על עובד מחלקה טכנית גוש דן יחס אנושי ירוד ומצריך טיפול תודה אני חשמלאי 0505300297
אני לא עובד במצוקה חברת חשמל שלחו לי התראות .עם ריבית. נציגה סירבה שידבר אותי מנהל ונתקה את הסיחה ומאימת על ניתיק . משלמים יותר
נכון בשעות הבוקר צלצלתי לחברת החשמל, השארתי הודעה ואמרתם שתחזרו, נכון חזרתם לאחר כמה שעות,
אבל כאשר חזרתם וזה קורה לעתים קרובות ממשיכים להמתין 12-15 דקות.
די נמאס ,אנא מכם תחזרו כאשר אתם פנויים לשיחה
אני גר בקריית מוצקין 2/33 ברחוב בן צבי.
פלפון 0522613842