תשתיות תעשיה ואנרגיה
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
  • עמוד הבית
  • צור קשר
  • גז טבעי
  • איכות הסביבה
  • אנרגיה סולארית
  • תשתיות
  • תעשייה
  • חשמל
  • תשתיות TV
  • משאבות חום
  • כלכלה ירוקה
  • מחזור
  • מים אפורים
  • מכונית חשמלית
  • מחקר ופיתוח
  • משרד האנרגיה
  • משרד הכלכלה
  • משרד התשתיות
  • ערים חכמות
  • קוגנרציה
  • קלינטק
  • ניטור
  • חקלאות
  • אינדקס
חשמלית ושמה ג'ול
נתי גרנץ 9 במרץ 2010 13:36 אין תגובות

דאסו סיסטמס, העוסקת בפתרונות תלת ממד (3D) וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), הודיעה כי יצרנית המכוניות אופטימל אנרג'י (Optimal energy) מדרום אפריקה, תפתח עם פתרונות PLM V6 את Joule – כלי הרכב הראשון במדינות אפריקה המופעל על ידי סוללה חשמלית נטענת.

Print Friendly, PDF & Email
חשמלית ושמה ג'ול

ייצור המכונית החשמלית של אופטימל אנרג'י – צילום: דורן תקשורת

דאסו סיסטמס, העוסקת בפתרונות תלת ממד (3D) וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), הודיעה כי יצרנית המכוניות אופטימל אנרג'י (Optimal energy) מדרום אפריקה, תפתח עם פתרונות PLM V6 את Joule – כלי הרכב הראשון במדינות אפריקה המופעל על ידי סוללה חשמלית נטענת.

אופטימל תשתמש בתוכנות CATIA ו- ENOVIA V6 של דאסו סיסטמס עבור תכנון המוצר וניהול נתונים, במטרה לשנות את פני נוף התחבורה העירונית עם מכונית חשמלית דינמית. Joule מצוידת במרחב פנימי גדול, מהירות מרבית של 135 קמ"ש, וטווח נומינלי של 300 ק"מ נסיעה בטעינה יחידה.

"אין כיום מכוניות חשמליות רבות בשוק, אך מרבית הקונספטים שמוצגים הם למכוניות קטנות למדי", אמר אנטון גריף, מהנדס מכאני ראשי באופטימל. "המכונית שלנו בנויה לשמש כפתרון נהיגה עירוני, שהנו גם נוח וגם מצויד בעיצוב בולט ואטרקטיבי." מספר מכוניות אב-טיפוס של Joule כבר נוסעות בכבישי דרום אפריקה, והמכונית תהיה זמינה למכירה לציבור בסוף 2012.

פיתוח מקביל במדינות שונות באמצעות פתרונות תלת מימד

מאחר שרבים מספקי החלקים ומפתחי המערכת של אופטימל ממוקמים באירופה ובמזרח הרחוק, החברה בחברה בפלטפורמת השיתופיות המשולבת של ENOVIA V6 כדי לספק לכל השחקנים גישה לגרסה יחידה של הנתונים, מדרישות ראשוניות עד ייצור.

תכנון המכונית החשמלית בעזרת תוכנת 3DLIVE
תכנון המכונית החשמלית בעזרת תוכנת 3DLIVE

עבודה עם שותפים וספקים מרחוק יכולה להעלות בכסף רב ולגרום עיכובים. כדי למנוע בעיה זאת בחרה אופטימל ב- ENOVIA 3DLIVE, כך שהאנשים יכולים לעבוד במשותף על אותו מודל בזמן אמת דרך האינטרנט. "השימוש ב- 3DLIVE כדי לתקשר באופן ויזואלי עם האחראים לבניית המכונית, ללא צורך בנסיעות חוזרות ונשנות כדי לראות את המודל בעמדת CAD, חשוב מאוד עבורנו", אמר ג'אקו סון מולנדורף, מנהל תצורה באופטימל.

"הכול נמצא באותה פלטפורמה תוך חיבוריות מלאה. אם מישהו צריך מידע על המוצר, יש רק מקום אחד אליו הוא צריך לגשת ולקבל את הדרוש לו", אמר אנטון גריף והוסיף: "פתרונות דאסו סיסטמס המיועדים באופן מושלם לשוק הרכב, קיצרו במידה רבה מאוד את עקומת הלמידה שלנו."

גלעד פרידמן, מנכ"ל דאסו סיסטמס ישראל, אומר כי אופטימל בחרה לאמץ את פתרונות דאסו כדי ליהנות תוך זמן קצר מהיכולות שנבנו במהלך עשרות שנים. "כחברה צעירה נדרשה אופטימל ליצור רושם חזק בשוק שכבר נשלט על ידי יצרני מכוניות ותיקים. אופטימל בחרה ב- V6 כדי להביע את מחויבותה ללא פשרות להגנה על הסביבה, כמו גם את רצונה לבנות מכונית שתהיה חלופה אמיתית למכוניות החשמליות הקיימות בשוק."

Print Friendly, PDF & Email
ENOVIA 3DLIVE Joule Optimal energy אנטון גריף גלעד פרידמן דאסו סיסטמס מכונית חשמלית

נתי גרנץ |להציג את כל הפוסטים של נתי גרנץ


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול


גיא סלע ז"ל מייסד סולאר אדג' צילום: יניב פילדסט
יעל נוי-מן אהרונסון ז"ל ,. צילום: מארק נומרד

רונן קם ז"ל - מו"ל אקלימטון
סרן יפתח יעבץ הי"ד -מגל"ן
עם אביו גלעד יעבץ מייסד אנלייט
אברהם חסדאי הי"ד
איש השנה - רונן עזורי - קבוצת האחים עזורי
אנשי השנה- אות החדשנות איליא חכים, רונן עזורי
מחירי אנרגיה עדכניים

מוגש ע"י Investing.com






רישום למערכת מידע של תשתיות

<>

דפדפו בארכיון הכתבות שלנו
אדם טבע ודין איכות הסביבה אנרגיה אנרגיה ירוקה אנרגיה ירוקה בישראל אנרגיה מתחדשת אנרגיה סולארית אנרגיה סולארית אנרגיית רוח ארה"ב בנייה ירוקה בנימין נתניהו גז טבעי גלעד ארדן דלק דלק קידוחים החברה להגנת הטבע המשרד להגנת הסביבה השר להגנת הסביבה התאחדות התעשיינים התייעלות אנרגטית זיהום זיהום אוויר חברת החשמל חברת חשמל חשמל יובל שטייניץ ישראל מאגר לוויתן מאגר תמר מגמה ירוקה מים משרד האוצר משרד האנרגיה משרד התשתיות נובל אנרגי נפט סילבן שלום עוזי לנדאו קלינטק רכב חשמלי רשות החשמל תחבורה ירוקה תעשייה תשתיות
לינקים לארכיון תשתיות
shaar-013-A3
shaar-10_A3
shaar-014_a3
shaar-020_70X50
shaar-015-A3
shaar-018_A3
SHAAR-gitit-01-A3
shaar-016_A3
shaar-017_A3
מחיר גט"ז עדכני

כנס תשתיות ה15 אנרגיה 2050

תגיות לכתבות ומאמרים
אדם טבע ודין (194) איכות הסביבה (647) אנרגיה (159) אנרגיה ירוקה (353) אנרגיה ירוקה בישראל (159) אנרגיה מתחדשת (1120) אנרגיה סולארית (1262) אנרגיה סולארית (213) אנרגיית רוח (363) ארה"ב (133) בנייה ירוקה (134) בנימין נתניהו (127) גז טבעי (1951) גלעד ארדן (176) דלק (408) דלק קידוחים (138) החברה להגנת הטבע (142) המשרד להגנת הסביבה (674) השר להגנת הסביבה (138) התאחדות התעשיינים (165) התייעלות אנרגטית (653) זיהום (127) זיהום אוויר (157) חברת החשמל (579) חברת חשמל (201) חשמל (466) יובל שטייניץ (145) ישראל (132) מאגר לוויתן (149) מאגר תמר (200) מגמה ירוקה (130) מים (202) משרד האוצר (184) משרד האנרגיה (468) משרד התשתיות (229) נובל אנרגי (351) נפט (445) סילבן שלום (146) עוזי לנדאו (258) קלינטק (148) רכב חשמלי (165) רשות החשמל (569) תחבורה ירוקה (194) תעשייה (413) תשתיות (151)
הצהרת נגישות
כל הזכויות שמורות לתשתיות מדיה ויזמות סביבתית בע"מ מייסודו של ארנון מעוז
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס