ברוכים הבאים לאתר תשתיות (להלן: "תשתיות" או "האתר" או "הפורטל"). הפורטל מנוהל ומופעל על ידי "תשתיות אנרגיה ירוקה" ו"נון סטופ מדיה" (להלן: "הנהלת האתר") מרחוב הגיבורים 1 בבנימינה.

שימוש בפורטל ובשירותים המוצעים בו מעיד על הסכמתך לתנאים אלו ולכן הנך מתבקש לקרוא את תנאי השימוש בקפידה.

בתקנון זה, המילה "תכנים" או "תוכן" מתייחסת ל: כתבות, סקירות, נתונים, ידיעות, ניתוחים, תכנים, הערכות, בטקסט, תמונות, וידאו ו/או בקול, שיועמדו לרשות הגולשים באתר.

התנאים הרשומים להלן מתייחסים לשימוש בתכנים ובשירותים של הפורטל באמצעות כל מכשיר וכל אמצעי תקשורת.

כל האמור במסמך זה מתייחס לנשים וגברים כאחד ונכתב בלשון זכר לצרכי נוחות בלבד.

במידה וקיימות סתירות בין תקנון זה לתקנונים פרטניים או ממוקדים באתר, יגבר האמור בתקנון הפרטני על האמור בתקנון זה.

תנאי השימוש

השימוש בפורטל תשתיות מותנה בקבלת כל התנאים הרשומים בתקנון זה לרבות תקנונים פרטניים הנוגעים לשירותים ממוקדים יותר המפורסמים בפורטל.

השימוש בפורטל ובתכנים שבו מוגבל לשימוש אישי, אין לעשות בו שימוש מסחרי ללא אישור מפורש ובכתב מהנהלת האתר. אין להפיץ, לשנות, לשדר, להציג, לפרסם, לשכפל ולמכור פריטי מידע מהתוכן המוצג בפורטל.

השימוש באתר ובמידע המצוי באתר ייעשה על אחריותך הבלעדית והמלאה, לא תהיה לך כל תביעה, דרישה או טענה כלפי תשתיות בגין השימוש באתר.

תשתיות רשאית לשנות את האתר, את מבנהו ואת זמינות השירותים המוצעים באתר על פי ראות עיניה הבלעדית וללא כל הודעה מראש ולא תהיה לך כל תביעה, דרישה או טענה כלפי תשתיות בגין פעולות אלו.

תשתיות אינה מתחייבת שהשירות הניתן באתר ינתן ללא הפרעה ואינה מתחייבת על זמינות הפורטל ברמת זמינות של 100% ולא תהיה לך כל תביעה, דרישה או טענה כלפי תשתיות בגין פעולות אלו.

גלישה לקישורים המפנים מתוך הפורטל אל שמות מתחם אחרים הינה באחריות הגולש בלבד. תשתיות אינה מתחייבת לאמיתות התוכן באתרים אחרים, גם אם ישנה הפניה אליהם מתוך הפורטל.

תשתיות שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה בכל זמן על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מראש לגולשים. התקנון העדכני ביותר יימצא בדף זה וניתן לקרוא אותו בכל עת.

מבלי לגרוע מן האמור לעיל, תשתיות אינה אחראית לכל נזק, עקיף או ישיר, שיגרם לגולש ולרכושו כתוצאה משימוש בפורטל או כתוצאה משימוש במידע המוצג בפורטל על ידי הנהלת האתר או על ידי הגולשים בפורטל.

אין להציג בפורטל תכנים בעל אופי גזעני, בעלי אופי מיני בוטה, מוציאי לשון הרע, מעודדי הסטה, מזיקים, פוגעים בפרטיות או ברגשות הציבור, עבירות פליליות או אזרחיות, וירוסי מחשב מכל סוג ותכנים הפוגעים בקניין הרוחני של בעלי זכויות היוצרים. תשתיות רשאית לפסול כל תוכן להצגה באתר על פי שיקולה הבלעדי.

כל זכויות היוצרים בפורטל לרבות העיצוב, תוכנות, יישומים, קבצים גרפיים, טקסטים וכל חומר אחר הכלול בפורטל הינו של הנהלת האתר בלבד ו/או ספקי התוכן של הפורטל ושותפי הפורטל העסקיים, הכל לפי העניין. אין לשכפל, לתרגם, להעתיק, להפיץ, למסור לצד ג' או להציג בפומבי כל חלק מהנ"ל ללא הסכמתה המפורשת בכתב ומראש מהנהלת תשתיות. השם "תשתיות", שם המתחם וכל סימני המסחר של תשתיות הרשומים ואלו שאינם רשומים, הנם קניינה הבלעדי של תשתיות.

אנו מקווים שתמצאו תשובות לשאלותיכם בתעשיית האנרגיה הירוקה בפורטל תשתיות.

פנה אלינו

בכל שאלה, בעיה, טענה ובקשה אתם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות טופס הפנייה שלהלן או באמצעות דוא"ל [email protected].

בברכה, צוות תשתיות.

שם מלא*

מספר טלפון*

דוא"ל*

נושא

ההודעה שלך

רשמו אותי לקבלת ניוזלטר חדשות יומי של תשתיות

Print Friendly, PDF & Email