אירועים התייעלות אנרגטית, התייעלות אנרגטית, פרוייקטים

משרד האנרגיה השיק פרויקט נוסף להחלפת מקררים ישנים

משרד האנרגיה השיק פרויקט נוסף להחלפת מקררים ישנים

לפרטים נוספים אודות מבצע המקררים ניתן להתקשר למוקד הטלפוני:  2307*
(הטלפון הקווי של המוקד הטלפוני 073-2547832)

משרד האנרגיה והמים החל היום (יום שלישי, ה- 17.4.12) בפרויקט נוסף להחלפת מקררים ישנים ובזבזניים בחשמל, בכ- 50 אלף מקררים חסכוניים ויעילים עבור כלל האוכלוסייה.

במסגרת הפרויקט, יוכלו עשרות אלפי משפחות בישראל  להחליף מקררים ישנים במקררים חדשים וחסכוניים בחשמל, כשהמשרד מסבסד 30% מעלות המקרר החדש – ועד 1,250 ש"ח לכל מקרר חדש מבין הדגמים שזכו במכרז. תקציב הפרויקט עומד על כ- 50 מיליון שקל והוא יכלול כ- 50,000 מקררים. החיסכון השנתי הצפוי בחשבון החשמל של כל אחד מוערך בכ- 600 ש"ח בשנה.

המחיר המסובסד כולל את רכישת המקרר, הובלתו לבית הלקוח, פינוי המקרר הישן לגריטה ומתן אחריות כוללת ל- 3 שנים. יש לציין כי המקרר המוחלף חייב להיות תקין ולא מקולקל, בן למעלה מ- 7 שנים ובעל נפח של 300 ליטר לפחות.

שר האנרגיה והמים, ד"ר עוזי לנדאו: "אנחנו מרחיבים היום את מבצע החלפת המקררים ומציעים לכלל הציבור להחליף את המקרר הישן במקרר חדש וחסכוני בהנחה משמעותית. מדובר במהלך חסר תקדים במסגרתו הממשלה מסייעת לאזרחיה לחסוך בהוצאות החשמל. החלפת מכשירי החשמל הביתיים למוצרים חדשים ויעילים יותר תחסוך למשפחה ממוצעת מאות שקלים בשנה, תחסוך בצריכת חשמל ובכך תתרום להבטחת משק האנרגיה, ותסייע להפחתת זיהום האוויר. גריטתם של המכשירים הישנים בדרך ידידותית לסביבה מבטיחה כי לא יהיה ניתן לעשות בהם שימוש נוסף. הרווח הנקי הוא של כולנו".

דגמי המקררים ומחירם

חברה דגם נפח כללי (ליטרים) מחיר לצרכן (₪) צריכת חשמל ליממה (קוט"ש) דירוג אנרגטי
LG GRB528 356 1806 1.42 B
HITACHI RZ470ERS9 398 1949.5 1.48 B
SAMSUNG RT45HSSW 352 1953 1.25 B
SAMSUNG RT59 465 2233 1.65 B
BEKO DN156720 505 2415 1.64 B
LG GM749 511 2940 1.62 B
LG GM829 601 4700 1.80 B
LG GRB238JTA 581 5940 1.64 B

המבצע יימשך כ- 18 חודשים ו/ או עד גמר המלאי.

רשימת החנויות המשתתפות במבצע מופיעה באתר האינטרנט של המשרד בכתובת: www.energy.gov.il

בנוסף לפרויקט זה, פרסם המשרד מכרז נוסף להספקת מקררים חדשים ויעילים אנרגטית וגריטת מקררים ישנים, במסגרתו יסובסדו עוד כ- 50 אלף מקררים עבור האוכלוסייה הכללית בישראל. ובמהלך השנה מתוכנן להתפרסם מכרז נוסף של מקררים לאוכלוסיות שונות, שיכלול את החלפתם של עוד כ-20 אלף מקררים חדשים ויעילים אנרגטית, כך שעד סוף השנה  צפוי מספר המקררים שיסובסדו על ידי המשרד, לעמוד על כ- 140 אלף מקררים.

מבצעים נוספים של משרד האנרגיה שעדיין מתקיימים

מבצע סבסוד נורות חסכוניות עדיין נמצא בעיצומו, במסגרתו יכול הציבור לרכוש מארז מסובסד על ידי המשרד של שלוש נורות חסכוניות מסוג CFL (נורות פלורנאיות קומפקטיות) במחיר של 20 שקלים בלבד למארז, זאת על מנת לעודד שימוש בנורות חסכוניות בקרב כלל הציבור. כל נורה חסכונית מהסוג שבמארז, שתחליף נורת ליבון בזבזנית, תביא לחיסכון בהוצאות החשמל בשיעור של כ- 70% בצריכת החשמל למאור.

כמו כן נמשך מבצע סבסוד מזגנים לאוכלוסיית מקבלי הבטחת הכנסה והשלמת הכנסה.  בהמשך יערוך המשרד פרויקטים נוספים, ביניהם פרויקטים להחלפת מכונות כביסה, דודי חשמל לדודי שמש ועוד.

פרויקטים אלה מהווים צעד משמעותי נוסף של משרד האנרגיה והמים כחלק מהתוכנית הלאומית להתייעלות אנרגטית שגיבש המשרד, ובהתאם להחלטת הממשלה שמטרתה לצמצם את צריכת החשמל במשק, להגביר את המודעות לחסכון באנרגיה ולעודד החלפת מוצרי חשמל ישנים בעלי דירוג אנרגטי נמוך והוצאתם מהשוק.

לפרטים נוספים אודות מבצע המקררים ניתן להתקשר למוקד הטלפוני:  2307*
(הטלפון הקווי של המוקד הטלפוני 073-2547832)

( 4,930 )

92 Comments

  1. אלה

    שלום,
    הנושא:החלפת מקררים ישנים

    הטלפונים מס' 2307* ו-0732547832 לא עונים או לא ניתן להתקשר כי אין לי מנוי
    מה מספר הטלפון הנכון?
    בברכה
    אלה

  2. אפשר לקבל את הכתובת שניתן לבדוק את הזכאות לפי ת.ז ?

  3. נוימרק יוסף

    אפשר לרשום את רשימת החנויות המשתתפות במבצע באתר
    יש רק את רשימת המקררים

    • ורד

      אני הזמנתי מקרר LG במבצע לפני חודש ועד היום אף אחד לא פנה אלי לאספקת המקרר!!!!!!!!!!
      החיוב כמובן נעשה אך המוצר לא התקבל!!!!!!!!
      קניתי בוולאשופס עם אחריות ואספקה של חברת ברימאג!!!!!
      היזהרו לכם!!!

      • היום נודע לי שאת המקרר שהזמנתי ב-30.4.12 אקבל בספטמבר,קניתי אותו מטרקלין חשמל,עוד מעט אני מסיימת את התשלומים,אני חושבת לבטל,נראה לי שזו עבודה בעיניים של המדינה.

        • יניב

          אני בדיוק אותו דבר. קניתי ב-23.4.12 בטרקלין חשמל אמרו לי במהלך אוגוסט. מבצע פשוט ביזיון וגם שירות גם של המדינה וגם של טרקלין מתחת לכל ביקורת. כיאה לשירותי המדינה..

        • יעל

          המבצע הזה נעשה בדיוק כמו כל דבר במדינה הזאת- בצורה עלובה ומבזה. חודשיים לאחר ההזמנה- אף אחד לא יודע להגיד מתי המקרר יגיע- לא המוכר שמכר לי אותו בחצי דקה עם הבטחות לאספקה בתוך חודש ("אם לא מגיע תוך חודש דברי אתי") – אחרי חודשיים אותו המוכר נזכר לברר וגילה להפתעתו שרק בעוד יומיים תגיע אספקת המקררים ורק אז יתחילו לחלק. מאז- עוד שבועיים. שוב דברנו. הפעם עם הספק- "השבוע זה אצלך, אם לא- דברי איתנו" אז דברתי והופ- פתאום זה לא אחריות שלהם ו"אל תדאגי כולם מחכים" אוקיי, אז אני רגועה זה באמת יופי של הסבר… ועוד שבוע עבר ועכשיו אני כבר מדברת עם חברת ההובלה שכמובן מפנים אותי ליבואן (שהפנה אותי אליהם) וגם הגברת הנחמדה בחברת ההובלה לא יודעת מתי יגיעו אליה מקררים להפצה (!!!!!)
          מי שלא נפל לרכישה המטופשת הזאת עד כה- הוסיפו עוד קצת כסף והימנעו מעגמת הנפש

      • חיים

        שימו לב תמיד אבל תמיד בזמן אספקה ידרוש מכם המוביל תוספת תשלום של 150-250ש"ח עבור פינוי המקרר הישן יש אפשרות לבצע את זה ללא תשלום כתבו באנטרנט פינוי וסילוק מקררים ישנים ללא תשלום ותמצאו את מבוקשתכם

    • ריקי

      אל תקנו מברימאג שום דבר , לא נותנים אחריות על דפקטים שיש במקרר
      ואין עם מי לדבר שם , במשך חודש מעבירים אותי מאחד לשני פשוט חוצפה
      ושירות על הפנים ………….

      יש הרבה תלונות על ברימאג , הגיע השמן שמשרד התשתיות יפסיק לעבוד איתם לאלתר ……….

  4. עקיבא

    נשגב מבינתי מדוע במסגרת מבצע כל כך חשוב ונחוץ לא מציע מקררים ביעליות אנרגטית A (מקסימלית), כפי שעשו זאת בפעם הקודמת.
    חבל, חיכיתי למבצע הזה כדי להחליף מקרר ישן שברשותנו אבל ההיצע הקיים מחטיא את המטרה לחלוטין ולא ממקסם את החסכון שבשבילו נועד.

    אשמח לתגובה מוסמכת.

  5. שרית

    אמח מאוד לקבל מידע כיצד אפשר להגיש תלונה. בעניין רכישת מקרר לזכאים.
    דחוף וחשוב. חבל שבמספרי הטלפון המפורסמים לעיל אין כל מענה.

  6. מיכל

    רציתי לקנות מקרר במבצע אך נאמר לי שהכתובת בת.ז. חייבת להיות למקום אליו מביאים המקרר החדש וממנו לוקחים הישן. אנחנו עברנו לגור בעפולה ואף שינינו המען לדואר במשרד הפנים אך לא את המען הקבוע. אנחנו גרים בעפולה ועל כך יש לנו הוכחות. מה ניתן לעשות על מנת להשתתף במבצע (יש לנו מקרר עובד החל משנת 1997 ואנחנו זוג פנסיונרים).

    • מיכה

      פשוט לשנות כתובת בספח במשרד הפנים – עדכון הספח הוא מיידי. היום ביצענו הזמנההתהליך מאוד פשוט ומהיר ולדעתי כדאי למהר הבנתי שכבר 16,000 מקררים כבר נרכשו מיום שלישי.

      • שירן

        גם לי לא מאפשרים להחליף מקרר כיוון שאני גרה בדירה שכורה זמנית.
        מה זה משנה מה כתוב בת.ז. אם יש לי מקרר ישן וצריכה הובלה לחדש לאותה כתובת? אגב, תשובת משרד האנרגיה הייתה לקונית ואמרה לי לבדוק עם חנויות אם הוא מוכנים לשלוח לכתובת שאינה בת.ז.!

  7. אבי

    יש לי מקרר 280 ליטר האם ניתן להגיש בקשה לאישור והיכן ניתן להגיש בקשה המבצע הינו רק למקררים מ 300 ליטר ומעלה

    • מו

      גם הכותבת הבאה טעתה בטעות שלך. בעבר המידות של המקררים היו נטו, היום מותר לסמן ברוטו בתנאי שהיכן שהוא יסמנו גם נטו. אם המקרר הוא 280 נטו, ניתן גם להגדיר אותו מעל 300 ואז אין לך בעיה. בהצלחה.

  8. איציק

    מקרר של LG GM749​ מופיע בנפח של 511 ליטר אבל בעל החנויות רשום 587

    מה נכון והאם החנויות מטעות את הצרכנים

    תודה
    איציק

    • חן

      511 ליטר הינו נפח נטו (שאגב לאחרונה משרד התשתיות מחייב ציון נפחי הנטו)
      587 הינו נפח ברוטו.

  9. מוטי

    האם המחיר המפורסם הוא המחיר לאחר 30% הנחה?

  10. מי זכאי להחליפ מקרר

    מי זכאי להחליף מקרר

  11. מי זכאי להחליפ מקרר

    מי זכאי להחליף מקרר

    • לאוניד

      כלל האוכלוסייה

  12. יעקב

    מבקש ממשרד האנרגיה להגיב : איך תוך מספר ימים נגמר המלאי בכל הארץ של מקרר LG דגם GM749 נפח : 511 ליטר . התקשרתי למספר חנויות אתמול וכולם ענו לי אותה תשובה: המלאי שמשרד האנרגיה סיפק לדגם מקרר הנ"ל אזל .כמובן שיש מלאי של הדגם הנ"ל לחנויות , אך במחיר מלא.
    האם משרד האנרגיה מתכוון לחדש המלאי של הדגם הנ"ל ?

    • איתי

      לפי המענה הטלפוני אין כוונה לחדש מלאים. חבל שמי שאחראי על הרכבת הרשימה עשה עבודה חובבנית ולא סקר את הביקוש, כך שמקרר אחד נגמר תוך ימים והשאר מעלים אבק במחסנים.

  13. דוד

    מבדיקה בחנות אין אישור הלכתי למקררים שבמבצע,חבל שבמבצע בהיקף כזה נרחב לא לוקחים בחשבון מגזר כל כך גדול מתושבי המדינה שלא יכולים לרכוש מקרר התואם את הצרכים שלהם

  14. חן

    מקרר LG 749 אינו המקרר הכי משתלם והכי מתאים לרוב הגדול מהציבור ועל כן המשרד היה אמור להיות מצוייד דווקא ממקרר זה באחוז גבוה יותר ממהמקררים האחרים.

    מבדיקה שעשיתי מול המשרד ומול כמה רשתות לא ידוע על חידוש המבצע ובחנויות אומרים שהם ביכלל בספק אם המקרר הזה ישווק שוב לארץ .

    האם באמת הולך להיות מבצע נוסף כמו שכתוב? (ס"כ 140 אלף מקררים בשנה)

  15. גם אני חיפשתי מקרר זה ולא מצאתי אותו.

  16. א.

    החלפתי את המקרר במבצע, ולאחר שאמרו לי שהאספקה היא בין חודש לחודשיים, הגיע המקרר לאחר יומיים, חב' ההובלות או מי מטעמה התקשרו להודיע שבמידה ויש לפרק דלתות מקרר, העלות היא 80 ש"ח!?, אמרתי להם בטלפון שבכל מקום כתוב ללא עלות, למעט מנוף, האדם התעקש.
    למחרת שהמקרר הגיע, המובילים התעקשו על 100 ש"ח לפירוק דלתות, הודעתי להם שאני מתקשרת לבוס שלהם וגם לחנות שיראו להם את תקנון המבצע… נבהלו וירדו מהדרישה. יש להזהר משיטת מצליח האופיינית לכל החפרים, נהוג לתת טיפ למובילים, כמובן מי שרוצה.

    • נועה

      ממני דרשו 200 ש"ח- אם לא הם לא מעלים את המקרר אלי וישר עוזבים- לא רציתי לשלם כי לא ידעתי כמה אני באמת צריכה לשלם- אולי הם עובדים עליי- ומה הסתבר?? לא רק שלא צריך לשלם שקל על פירוק – המקרר נכנס (כעבור שבוע, עם מוביל אחר מאותה חברה) בדלת אצלי בלי שום פירוק של דלת אחת אפילו!! לא היה צורך בשום פירוק, הם פשוט ניסו לרמות אותי ולגנוב ממני כסף!!!!!!המוביל עצמו אמר שהם פשוט ניסו לגנוב ממני כסף!!!

  17. עידו

    התקשרתי והייתי בהרבה יותר מחנות ורשת אחת, אבל כנראה ש-3 או 4 ימים אחרי שהמבצע התחיל – זה מאוחר מדי. בשקם אלקטריק זכרון נשאר רק דגם אחד של סמסונג שהוא לא נוח ונמוך להחריד.

    מישהו עשה עבודת מחקר על הפנים, אם בכלל, בנוגע לסוגי המקררים והדרישות.
    רובינו צריכים משהו מעל 450 ליטר ולא נחליף מקרר יותר גדול במשהו קטן משמעותית.

    טלפון למשרד התשתיות הוביל רק לתשובה אימפוטנטית של: "במבצע רשום שזה עד גמר המלאי"….

  18. בני

    מה קורה במצב של החלפת צד פתיחה של הדלתות. על חשבון מי הפעולה הזאת?

    • אדוה

      נתקלתי באותה בעיה, האם קיבלת תשובה לשאלתך?
      תודה

  19. ofir

    הזמנתי את המקרר ביום השני למבצע ועדיין לא קיבלתי אותו.מישהו יודע עם מי צריך לדבר?אולי חברת ההובלות?

  20. שלומי

    אני רכשתי מקרר מדגם 829 וקבילתי אותו לאחר שלושה שבועות. המובילים שהביאו אותו הראו לי כיצד לא עובר בדלת ודרשו 80 ש"ח על פירוק הדלתות.
    עכשיו מתברר לי כי זה אמור להיות כלול במחיר, למי אני פונה ? לחנות ? ליבואן ?
    כמו כן אני רוצה להחליף את כיוון הדלתות, מישהו נתקל בבעיה מצד הספק ?

  21. שלומית

    אני רוצה לרכוש מקרר להורים שלי הם לא יכולים להגיע אליכם האם אני יכולה לבוא אם ת.ז של אחד מהם?

  22. שרית

    הזמנו מקרר לפני כחודש, אמרו בעת ההזמנה שייקח 14 ימי עסקים ועדיין לא הגיע. כמו כן הכרטיס לא חוייב, ולא יצרו איתנו קשר.בעל החנות טוען שההזמנה נקלטה, ולוקח זמן. למי פונים?

  23. יוסף

    גם אנו הזמנו מקרר לפני 3 שבועות, אמרו בעת ההזמנה שייקח 21 ימי עסקים ועדיין לא הגיע. למי פונים?

    • טטיאנה

      יש לי מקרר 20 שנים ב שימוש.אני לא היספקתי להחליף אותו.תגידו לי אתם מיתכבנים להמשיח מיבצה ולהוסיף דגמים החרים.המקררים שמחרים אכשיו לא מתימים לי במידות שלהם.תודה.

  24. רונית

    שימו לב תקראו עד הסוף איזה מבצע?
    לאן הגעתי איתו

    לכבוד הרשות להגנת הצרכן

    שלום

    שמי רונית כהן

    רכשתי מקרר במחסני חשמל סניף מודיעין -במסגרת מבצע האנרגיה נאמר לי שמועד האספקה הוא 21 יום
    וזה התאים לי – עכשיו אחרי 14 יום אמרו לי שהמועד יהיה מעכשיו 60 יום וגם לזה לא מתחייבים . לא מתאים לי ובקשתי לבטל את העסקה שבוצעה במחסני חשמל סניף מודיעין אצל
    מנהלת הסניף בשם סיוון אמרו לי אין בעיה תגיעי באתי במיוחד לקבל את כספי חזרה
    ואז אמרו לי שהם צריכים אישור ממשרד האנרגיה לביטול ( סיפורים) כתבתי אימל למשרד האנרגיה ותשובתם פה למטה – הדפסתי את המכתב ונסעתי שוב לסניף לקבלת כספי חזרה – החזירה לי רק את המזומן ששלמתי ואת מה שהורידו באשראי אמרה לי שלא ניתן כרגע
    דרשתי את זיכוי מיידי בכרטיס אשראי (הכסף כבר ירד מחשבוני) ושוב סיפורים אנחנו תלויים בהנהלת חשבונות …….
    צלצלתי להנהלת חשבונות של מחסני חשמל 03-5111600 לירון /קרן
    ודרשתי את זכותי לקבל את כספי (שכבר ירד מחשבוני) חזרה ואז אמרו לי רק לאחר 14 ימי עסקים אולי ? בקיצור מטרטרים אותי ולא חוזרים אלי לסגירת הנושא – פשוט לא ראיתי כזאת התנהגות (ההייתי לקוחה קבועה שלהם) "מחסני חשמל" שלא לדבר על התנצלות
    ועשרות טלפונים ובזבוז זמן יקר שאני גם בעלת עסק עצמאי .
    אולי תוכלו לעזור לי לקבל את כספי חזרה אני אשמח מאוד
    העסקה בוצעה במחסני חשמל סניף מודיעין 0732540123

    • אל

      תגישי לתביעות קטנות כולל הוצ' משפט והוצאות טלפון, זמן וכו'.
      בהצלחה.

  25. לילך

    הזדעזעתי והתעצבנתי היום שרציתי לקנות מקרר במבצע וחנות אחרי חנות הסבירו לי שהמבצע נגמר !!!!
    איך יכול להיות ????
    נשאר דגם אחד של מקרר בקו בצבע לבן וגם ממנו נשארו דגמים בודדים בלבד
    חבל שעדיין מפרסמים בכל אמצעי התיקשורת כל היום את המבצע שהוא כלל לא קיים !!!!
    זה ממש הטעיית הציבור !

  26. גם אנו הזמנו מקרר לפני 4 שבועות, אמרו בעת ההזמנה שייקח 21 ימי עסקים ועדיין לא הגיע. למי פונים?

  27. מרדכי אדלר

    האם עדיין אפשר להחליף מקרר מלפני 30 שנה עודה לכם עבור תשובה האימל שלי

  28. זהבה

    גם אני הזמנתי מקרר לפני יותר מ20 יום בוואלה שופ הרצליה ועדיין לא קיבלתי אותו,
    פניתי לשרות הלקוחות , הם טוענים שחל עיכוב ויש להמתין בסבלנות, הם לא ידעו לומר כמה זמן סבלנות צריך..
    לפי התגובות הרבות בפורום זה נראה על פניו שאנחנו הלקוחות נקלענו לתסבוכת כל שהיא ומגיע לנו הסבר או החזרת הכספים ששלמנו.
    השאלה למי לפנות??
    מה עושים?
    האם במדינה שלנו התחייבות ללקוח אין לה ערך??

    בפורום זה אין מענה לשאלות החברים.

    לדעתי צריך להתארגן ולהגיש תלונה משותפת לפני שיהיה מאוחר מידי.

    למישהו יש רעיון??

    • ורד

      כדאי מאד שנבדוק התארגנות לקבלת ואספקת המקררים – אני באותה הבעייה שלך – כתבו אלי למייל velvela@walla.co.il
      ואנא השאירו פרטי התקשרות שנוכל להתארגן ולפנות ישירות למשרד האנרגיה .

  29. דיירת

    המבצע בזה הוא פשוט ביזיון אחד גדול! החנויות מטעות את הצרכנים! אין עם מי לדבר כשיש בעיה. לא מוסרים את המידע המלא. צריך לפתוח בתביעה יצוגית נגד המדינה!

    • ורד

      צודקת בהחלט!!!!!!!!

  30. אורית ואיציק ארזי

    קנינו מקרר בקו שבמבצע בחנות "סלון ירושלים" במרכז ירושלים. עברו יותר משבועיים ומשלא פנו אלינו פנינו אנחנו לברימג האחראים על השיווק. בדקו גם לפי ת.ז וגם לפי מספרי טל ואנחנו כלל לא מופיעים אצלם – לא קיימים כלל ברשימת האספקה.הפנו אותנו לסלון י"ם לבדוק מה קרה. הייתי המום מהתגובה הגסה על גבול המשפילה.בעל החנות צעק מה אתה רוצה אספקה רק ב-60 יום למה מה קנית זה מבצע ועוד גיבובי שטויות. אמרתי לו למה לא שלחת בכלל את בקשת האספקה יום אחרי התשלום במזומן.? והוא ענה לי זה לא עניינך ותחכה בסבלנות!!!ישר ירד לי האסימון. אם בעל חנות גובה כסף ממאות צרכנים וצובר על זה ריבית ענקית מהבגק ורק אחרי חודש וחצי מעביר את הבקשה הוא כנראה עושה בוחטה רצינית . אם זה לא כך שמישהו יסביר לי למה הם לא מעבירים בקשת הספקה מיידית למי ששילם במזומן. מצד אחד מפרסמים מבצע מצד שני מתנהגים אלינו כאילו אנחנו לקוחות סוג ז .מדוע בעל החנות מחזיק כסף מזומן אצלו כל כך הרבה זמן והחברה כלל לא יודעת שאנו קיימים???? מי מפקח על המבצע המטומטם הזה????מדינה של כפרים שהורגלה לבוז לאזרחיה!!!!!!

    • נועה

      זה בדיוק מה שקרה גם אצלי!!! חיכיתי וחיכיתי , וכשהתקשרתי אחרי כמעט חודש לברימאג -שירות של אל.ג'י- אמרו לי: אין לנו שום הזמנה שלך, לא קיבלנו כלום…

      • נועה

        ושכחתי לציין- זה כשאת התשלום ברימאג גבתה ממני אחרי יומיים כבר!!!

  31. דורית

    רכשתי מקרר LG במבצע, אך עבר חודש ואף אחד לא חוזר אלי….כמובן תשלום גבו,הטלפונים המפורסמים באתרים לא עונים. נראה לי "אכלתי" אותה…

  32. קרן

    המבצע הזה הוא ביזיון אחד גדול!!!!
    הזמנו מקרר, אנחנו מחכים יותר מחודש, עכשיו נאמר לנו שנצטרך לחכות לפחות עוד חודש ומי יודע מתי נקבל אותו אם בכלל.
    לכבוד המשרד לאנרגיה ומנהליו שלום, יצאתם למבצע מדהים מלא הערכה הן ציבורית והן לטובת איכות הסביבה. אבל למה לעזאזל לא התארגנתם לקראתו, אלפי הזמנות, מאות אנשים שרכשו וכבר משלמים מכספם והמקררים אינם!
    תתארגנו לפני, תהיו מוכנים לצפי כזה או אחר, תשאירו טעם טוב בפה ולא הרגשה שבה שוב אנחנו מרגישים על בשרינו את הברדק ואת הפער הענק בין הנאמר לנעשה.

  33. תומר

    קניתי ב 19/4 ועדיין לא סופק וכמובן אף אחד גם לא התקשר להסביר.
    בחנות מחסני חשמל מפנים ליבואן ברימאג.
    בברימאג מפנים במענה האוטומטי שלהם למוביל סאלי לוגיסטיקה.
    בסאלי לוגיסטיקה לא עונים או תפוס כל הזמן.

    • נועה

      הוצאת לי את המילים מהפה! קניתי גם ב-19/4- אותו גבר בדיוק!!!אף אחד לא התקשר, וכשהתקשרתי אליהם- הם בכלל לא קיבלו את ההזמנה שלי- אבל את הכסף גבו תוך יומיים כבר!!!!! רמאים…

  34. דליה

    שלום ,
    גרוע מאד מאד שלא ניתן להתקשר. אי מנסה 3 ימים לטלפונים שרשומים בהזמנה ולא מצליחה להשיג אף אחד. בושה וחרפה על הזמן היקר שאני מבזבזת. עברו יותר מ – 30 ימים מאז הזמנתי את המקרר . אף אחד לא מתקשר, אף אחד לא עונה. החברה שרכשתי את המקרר מתנערת מאחייות.
    ממתינה לתשובה . תודה – דליה

  35. זוהר

    קניתי בשקם אלקטריק ב 19/4 מקרר LG דגם 749
    לפני יותר מחודש אמרו לי במוקד של ברימאג שההזמנה נקלטה ויקח מספר ימים
    עד היום לא התקשרו ואי אפשר להתקשר לברימאג/סאני הובלות, או שכל העמדות תפוסות או שפשוט לא עונים והגוע מכל שלפעמים מצליחים להגיע למענה – השיחה מנותקת על ידם.
    פשוט בושה וחרפה דיגיטל אייג' האלו, זה נושא שהמשרד לתשתיות שעשה את המבצע צריך לטפל בו

    • שירלי

      גם אני קניתי מקרר LG דגם 749 ולא הגיע.
      ביזיון.

      • סמסונג

        הזמנתי מקרר סמסונג בחודש אפריל עברו מעל 20 יום עסקים ומועד האספקה לא נראה באופק!!!!!!!!, כל זאת למרות שבהסכם עפ הספקים הם חתמו על אספקה תוך 28 ימי עבודה !! ולא 60

    • נועה

      ברימאג- החברה הכי גרועה ועלובה בעולם…קרה גם לי בדיוק…

  36. יעל

    גם אני כרוב המגיבים , רכשתי מקרר במסגרת המבצע בתאריך 20/04 , פעמים דיברתי עם ברימבארג , בשתי הפעמים קיבלתי אותה תשובה, תמתיני יצרו איתך קשר עוד השבוע לתיאום הגעה, מיותר לציין שאף אחד לא התקשר ולא יצר איתי קשר, שני חיובים כבר שולמו אך אף אחד לא לוקח אחריות ומגיב לטענות.
    לא משרד האנרגיה , לא היובאן, זו חוצפה שאינה מכבדת אף אחד מהמעורבים, משרד האנרגיה כמשרד ממשלתי אמור לאכוף את תנאי המכרז ולדאוג לקונים.

    • ענת

      בדיוק מה שקרה לי- ואני רואה שלכולם…ברימאג האלה: "יצרו איתך קשר…." -אין עם מי לדבר. ברימאג בעצמם אמרו לי (הנציגות במוקד) שאי אפשר לתפוס אף פעם את סלי לוגיסטיקה! לא מעניין אותם כלום, לא יודעים לעבוד…בושה שאין כדוגמתה. חברה גרועה ועלובה…

  37. אריה

    מבצע ממש תענוג. אבל היישום !! מדוע צריך לחכות למקרר החדש יותר מחודש וחצי?
    מה יקרה אם המקרר אותו אני צריך לתת בתמורה במצב עבודה ישבוק חיים?
    הרי אין ביטוח למקררים הללו וכל עוד המקרר החדש מתעכב יש סיכוי סביר שמישהו
    שאמור להחזיר מקרר עובד, יקלע למצב בו המקרר שלו בינתיים בגלל העיכוב מה לעשות שבק חיים.. משרד האנרגיה! תתעוררו תבטיחו לכל מי שלא קיבל מקרר עד עתה, שיוכל להחזיר גם מקרר שאינו עובד..

  38. שוש

    ביום 1/5 הזמנתי מקרר במסגרת של המבצע LG היום 29/5 אחרי מאמצים ענו לי בסאלי לוגיסטיקהשביום 4/6 בין 9 ל17 יביאו את המקרר עם התראה של שעה. היות ובבוקר לחזור הביתה ממקום העבודה לוקח יותר משעה בגלל הפקקים. לקחתי יום חופש והייתי כל היום בבית צמודה לטלפון.עכשיו 19:50 לא טלפון ולא מקררץ מה יהיה, האם מישהו
    אחראי לנושא?

  39. מוטי

    גם אני קניתי LG ב 21/2/12 ועד היום ה 5/6/12 אין קול ואין עונה בשום מספר טלפון, רק החנות אולי עונה וגם הם אומרים לא בידנו הדבר.. ממש ביזיון!!

  40. זאב

    רכשתי מקרר ב19/04 מספר ימים אחרי פרסום המכרז, לא רק שלא קיבלתי את המקרר אלא שהחברה ( LG ) הודיעה לי טלפונית היום שאולי אקבל את המקרר באוגוסט .
    את הכסף כבר שילמתי כמובן.
    אני לא מבין איך הם זכו במכרז בלי להכין מלאי סביר , היה לכם ניסיון בעת מכרז , זה לא המכרז הראשון שאתם מבצעים , איך הספקים לא נדרשו להכין מלאי?
    אני לא בטוח שזמן המתנה של 4 חודשים שווה את ההנחה.

  41. יאיר

    כנ"ל אותו סיפור – רכשתי באמצע אפריל ואומרים לי שאולי יגיע באוגוסט. אני הבנתי שמתארגנת תביעה ייצוגית נגד החברה ואני קורא לכולם להצטרף ולא לבזבז זמן על הפיצוי העלוב שהם מציעים בצורת טוסטר כדי שתוותרו על הנזקים שנגרמו. פשוט בזיון, הדרך שבה מתבצע ה"מבצע" הזה.

  42. קטיה

    שרות לקוחות של ברימאג: 1-700-700-909
    הקלדה של הזמנות בברימאג: 1-700-500-811
    הובלות של ברימאג: 08-8595000 / 08-8604737
    הובלות והקלדות של היטאצ'י:03-9048000
    אתר של סאלי חברת הובלות: http://salee.co.il/reports/index.php/login/index/0/0/order
    פה אפשר לבדוק סטטו של הזמנה לפי מספר טלפון

    • מנסור

      תודה קטיה
      לא הייתי מצפה להפתעה הזו, בשא-לי לוגיסטיקה כתוב שמועד האספקה הוא 25/4/2012

      היום קיבלתי הודעת אס אם אס מברימאג שמועד אספקה הוא 24/6/2012 !

      תאריך קניה 19/4

  43. זאב

    מדוע משרד התשתיות לא מתיחס לכל התגובות המתפרסמות כאן,אני מניח שבעוד מקומות, הוא זה שפרסם את המכרז, החברות התחייבו לו, למה הוא שותק?
    אולי כי ראשיו עוסקים בדברים אחרים ולא בטובת הצרכן?

  44. עדנה

    גם אני רכשתי מקרר LG במחסני חשמל בבאר שבע נכון להיום 7.6.2002 לא קיבלתי שום טלפון למרות שפרסמו בידיעות אחרונות שהם חייבים להתקשר ולתאם מועד אספקה, כל היום אני בטלפונים ואף פניתי למחסני חשמל כדי לבטל את העיסקה ולקבל את כספי בחזרה אבל הם לא מוכנים להחזיר לי כסף ולבטל העיסקה,
    חברים יקרים אכלנו אותה שילמנו כסף ללא תמורה ואין עם מי לדבר וכל זה בחסות הממשלה שלנו שרק גובה מיסים ושוחקת אותנו ובנוסך גוזלת את כספנו במבצע מקררים.
    אם יש תביעה ייצוגית אנא פרסמו טלפונים כדי שנתעדכן

  45. שלומית

    הזמנתי מקרר במסגרת המבצע, קיבלתי מספר,ועדיין לא חזרו אלי. בחנות אומרים שהמקרר עדיין לא יוצר. אל מי עלי לפנות.

  46. שרונה פדידה

    למה מבצע כזה גדול בחסות המדינה להחלפת מקררים . כ"כ לא מסודר ? גם אני לא קיבלתי את המקרר שרכשתי בתאריך 20.4.2012 – זה פשוט חוצפה ! אין עם מי לדבר . כל אחד זורק את האחריות על משהו אחר . אני השארתי כבר 5 הודעות בברימקס , אומרים שיחזרו תוך יומיים וככה כבר שבוע מושכים אותי . בשקם אלקטריק אומרים לי: " אם את רוצה תבטלי "… שולחים לי אסאםאס עם תאריך אספקה 2.7.12 חודשיים וחצי אחרי הקנייה – בלי שעות בלי כלום . מה זה צריך להיות ?!!!

  47. אורית

    גם אנחנו הזמנו מקרר ב- 19/4 ועד היום לא קיבלנו אותו. כל פניותנו נענות בטרטור מאחד לשני- שקם אלקטריק – LG – ברימג וחזרה. אף אחד לא יודע מתי האספקה. פשוט ביזיון!!!! משרד התשתיות תתעוררו.ככה לא מנהלים מדינה!

  48. עידן

    מה יהיה דפקו אותנו מה עושים???

  49. אלכס

    מבצע שיקרי הזמנו מקרר מלפני יותר מחודשיים וכלום אין מענה הולם אין כלום רמאות!!!! אל תזמינו מהם כלום~!!!

  50. זיו

    ב24.4.הזמנתי מקרר של סמסונג דרך וואלה שופס, נכון ל 14.6 לא קיבלתי אותו ואין תשובות לגבי זמן אספקה.

    יש טלפון של היבואן אבל לא עונים שם.

    הנציגים של וואלה אומרים ששלחו בזמן את ההזמנה אולם סםליין לא קיבל כלום ( וואלה אמרו שהכל מתבצע ישירות דרך המובילים )

    מישהו יודע מה הטלפון של חברת ההובלות של סמסונג ?
    הנציגים של וואלה אומרים שלא יודעים מה המספר !!!
    גם המדינה כנראה הסתבכה עם המכרז שלה, מצטער שנכנסתי לצרה הזאת ( המקרר הישן שלי הוא ג'נרל אלקטריק )

    • ערן

      גם אני הזמנתי שמסונג דרך וואלה שופס ב- 17/04 ולא קיבלתי היום 21/06
      אפילו לא התקשרו,הכסף כבר ירד.

  51. שאול

    בואו נתארגן לתביעה יצוגית.
    אם מישהו רוצה להרים את הכפפה (רצוי עוד) אני איתו אם לא אז בימים הקרובים אני אגיש תביעה קטנה :)

    שאול 0523779444

    • יניב

      אני מאוד אשמח לתביעה ייצוגית גם!
      יניב- 0506882267

      • זהבה

        אשמח לתביעה ייצוגית הזמנו מקרר בוואלה שופ ב20/4נכון להיום 19/7 ארבעה!! חודשים אחרי, אין עם מי לדבר . 0509041559

  52. רוני פרץ

    אני ואימי זכאים לקניית מקרר אך לצערנו הרב אף אחד לא הודי וכאשר הגעתי מצאתי אנשים קונים ומוכרים לאנשים פרטיים ואני ואימי לא הצלחנו לקנות כי המבצע נגמר את מי מימנתם? נכה 100% אשה בת 80 שנה?או……

  53. רותי

    אני הזמנתי מקרר LG בתאריך 20/4, כמו כולם גם לי הבטיחו אספקה תוך 20 ימים וכמובן שגם אני לא קיבלתי את המקרר ואפילו לא שיחת טלפון.
    בתחילת החודש קיבלתי SMS שאומר ש"תואמה לי הובלה ל-2/7 וניתן להתקשר בכל שעות היממה" מאז אני מנסה להשיג אותם ותמיד מקבלת את התשובה "יחזרו אליך תוך שני ימי עסקים/48 שעות/יומיים" לאחר תלאות ארוכות היום סופסוף הצלחתי להשיג אותם בטלפון 1-700-500-811 מבחינתם יש לי "מזל" שתאמו לי רק ל-2/7
    אין להם שום כוונה לפצות אותנו על האיחור באספקה. לדבריהם משרד התשתיות יודע ואישר להם עיכוב באספקות – רק מעניין למי אמרו.
    חוצפה שלא תתואר!!! אחרי חצי שעה של צעקות וסירוב לרדת מהקו הקדימו לי את האספקה לעוד יומיים (מעניין… פתאום זה אפשרי) עכשיו נותר לי לקוות שהמקרר באמת יגיע בעוד יומיים.
    חצופים!

  54. שאול

    חפשו Brimag Digital – ברימאג דיגיטל – שירות גרוע ביותר בפייסבוק עשו לייק ושר.
    כיתבו מכתב לברימאג ואיימו בתביעה, כיתבו ל LG העולמית איך היבואן הישראלי הבילעדי מוציא לה שם רע.
    מצד שני אם אני מבין נכון אז מהסתכלות ב –
    http://www.bizportal.co.il/shukhahon/bizcomadaf_new.shtml?c_id=1269&r_type=2
    מצב החברה על הפנים

  55. קרול

    לי הבטיחו מקרר תוך 3 שבועות. בחוצפה מתקשרים אחרי שעבר יותר מחודש וחצי ומודיעים שהאספקה תהיה רק בסוף יולי! כלומר 3 חודשים של המתנה. אני מתכוננת לנסוע באותו זמן! מדברים איתם ועונים בצורה חוצפנית "זה מה יש". למה משרד האנרגיה לא בודק אותם וכופה עליהם לכבד הסכם? אני מאוד כועסת!

  56. דוד

    סיפור כמאת דומה
    הזמנתי את המקרר של LG בתאריך במחסני חשמל 22/04, מועד הספקה באוגוסט.אך "הפתיעו" ושינו את ההספקה ל16/7.המובילים התקשרו שהם בדרך והודיעו מראש ללא בדיקה שהמקרר לא נכנס למעלית למרות שמקררים דומים בגודל נכנסים חופשי אחרי פירוק דלתות. אחרי שנכנסו הביתה תענו שצריך להפעיל מנוף ואל זה אני צריך לשלם 500 ש"ח. סירבתי – מוכן לשלם לפי תאריף בהזמנה – לפי קומה +פירוק.אחרי שבקשתי מס' טל של אחראי הם פשות נעלמו. כרגיל שום טלפון לא עונה ומחסני חשמל לא לוקח אחראיות – הם רק מוכרים והמקרר שלי חזר למחסן…

  57. רון

    רשימה ארוכה של חנויות שמפרסמות אבל בפועל לכל מי שהתקשרתי אזל המלאי
    האם אפשר לעדכן למי נשאר?

  58. טיבי יצחק

    הזמנתי ושילמתי על מקרר 9/8/12 דרך אתר ואלה עד היום לא התקבל המקרר הספק והאתר מטרטרים את הלקוחות בסיפורים . משרד התמת לא עושה כלום בנדון
    קבלו הזהרה לא לקנות מקררים מהמחזור החברות עובדות עלינו בעניים בחסות משרד התמ"ת

  59. טיבי יצחק

    משרד התמת עובד על כולם לא עונה ללקוחות לא פועל כנגד הזוכים במכרז לעמוד בתנאי המכרז קנוניה משותפת

  60. טיבי יצחק

    יש להעביר תלונה למבקר המדינה לפתוח בחקירה נגד משרד התמת על התנהלות כושלת בטיפול במיחזור המקררים
    היזהרו התמת מוצי בימים אלה מכרז ל- 50000 מזגנים למחזור מלקדת ללקוחות חדשים לבצע חרם על הקניות הנ"ל
    מי שמעוניין להצטרף לפניה למבקר המדינה לפתיחת חקירה יפנה למייל

  61. צריכה מקרר, אנא צרו איתי קשר

  62. אליד

    שלום
    יש לי מקרר מתוצרת KING שנרכש לפני 15 שנה +-
    על המקרר כתוב שהוא 280 ליטר – אני חושב שפעם כתבו רק נטו
    כיצד ניתן לדעת האם הוא עומד בקרטריונים ?

    תודה

  63. היי מלכה, אני מחפשת מקרר חדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>